ابزار تولید محتوا در اینستاگرام + معرفی 10 نمونه پرکاربرد

در حال حاضر اینستاگرام یکی از اپلیکشین‌های پرطرفدار جهان به شمار می‌رود که اقشار مختلف جوامع را به خود جذب کرده است. افزایش مخاطبان اینستاگرام در سال‌های اخیر، این اپلیکشین سرگرم کننده را تبدیل به منبع کسب درآمد کسب و کارهای مختلف کرده است. شما نیز می‌توانید مانند کسب و کارهای دیگری که در اینستاگرام فعال هستند درآمد قابل توجهی را کسب کنید، اما برای این کار باید به دنبال افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام خود باشید و از ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید. سریع‌ترین روش برای افزایش تعداد فالوور تولید محتوای حرفه‌ای و درجه یک است. در این مطلب علاوه بر آشنایی با ۱۰ نمونه پرکاربرد ابزار تولید محتوا در اینستاگرام، با شرکت یک محتوا آشنا خواهید شد که به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه تولید محتوا به فعالیت می‌پردازد. با ما همراه باشید.

تأثیر محتوای خوب در رشد کسب و کار فعال در اینستاگرام

همانطور که پیش از این اشاره شد، اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و تولید محتوای درجه یک و استاندارد می تواند به شما در جذب فالوورهای بیشتر کمک کند. برای درک اهمیت تأثیر محتوای تصویری خوب تنها کافی است خودتان را به جای مخاطب بگذارید. به عنوان مثال شما وقت خود را برای پروفایل‌هایی که دارای عکس‌های تار و بی‌کیفیت هستند تلف نمی‌کنید. هرگز استوری‌های اینستاگرام این افراد را دنبال نمی‌کنید و حتی ممکن است به مرور زمان آنها را آنفالو کنید. شما به عنوان یک مخاطب برندهایی را دنبال می‌کنید که به صورت روزانه محتوای باکیفیت ایجاد می‌کنند و پست‌های الهام‌بخش، آموزشی، اطلاع‌رسانی یا سرگرم کننده منتشر می‌کنند. مطالعاتی که اخیراً بر روی اینستاگرام صورت گرفته است نشان می‌دهد محتوای با کیفیت می‌تواند به جای هشتگ‌ها یا استراتژی‌های دیگر، در جلب مشارکت مخاطب تأثیر بسزایی داشته باشد. کاربران اینستاگرام بر اساس نوع محتوایی که منتشر می‌کنید تصمیم می‌گیرند که آیا شما را دنبال کنند و یا خیر. انتشار محتوای حرفه‌ای این شانس را برای شما فراهم می‌سازد که بدون صرف هزینه‌های غیرمنطقی فالوورهای خود را افزایش دهید.
تا اینجا دریافتیم که محتوا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اما سوال اینجاست که برای تولید محتوای قابل قبول کاربران اینستاگرام باید از چه ابزاری استفاده کنیم؟

ابزار تولید محتوا در اینستاگرام + معرفی 10 نمونه پرکاربرد

معرفی ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام

1. Snapseed: این ابزار یک ابزار ویرایش عکس است که در حال حاضر به گوگل تعلق دارد. با توجه به این که اینستاگرام اپلیکشینی مبتنی بر تصاویر است، کاربر موفق در این پلتفرم باید بتواند تصاویر بی‌نظیر و خاص را ایجاد کند. شما می‌توانید با استفاده از Snapseed . امکانات قابل توجهی که در اختیار شما قرار می‌دهد خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. از ویژگی‌های این ابزار تولید محتوا در اینستاگرام می‌توان به ابزارهای ویرایش حرفه‌ای تصاویر، فیلترهای متنوع، رفع تاری تصاویر و افزایش کیفیت تصاویر اشاره کرد. این ابزار را به راحتی می‌توانید از فروشگاه‌های اندروید و iOS دانلود کنید.
2. Canva: این ابزار یک ابزار تولید محتوا در اینستاگرام است که با قابلیت‌های مختلف خود می‌تواند تمامی نیازهای شما را در مورد محتوای مخصوص رسانه‌های اجتماعی برطرف کند. از ویژگی‌های Canva می‌توان به ۶۰هزار قالب از پیش آماده‌ شده، قابلیت اجرا در مرورگرهای مختلف و سرعت بسیار بالا اشاره کرد. شما می‌توانید از این ابزار کاربردی برای تهیه بروشور، لوگوی شرکت، رزومه و ساخت فهرست استفاده کنید.
3. Vsco: اگر به دنبال یک ابزار بسیار قدرتمند برای ویرایش عکس می‌گردید، Vsco می‌توانید نیازهای شما را در این زمینه برطرف کند. این ابزار تولید محتوا در اینستاگرام مجهز به فیلترهای از پیش تعیین شده و ابزارهای متعدد تغییر شکل است. شما می‌توانید با بهره‌گیری از جعبه ابزار Vsco تنظیمات دقیق‌تری را بر روی تصاویرتان اعمال کنید. این ابزار حرفه‌ای علاوه افزایش شفافیت و وضوح تصاویر، این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که بتوانید تصاویر و ویدیوهای خود را هشتگ‌ گذاری کرده و به آنها زیرنویس اضافه کنید. لازم به ذکر است که استفاده از این ابزار کاربردی نیاز به دانش خاصی ندارد.

content production tool instagram


4. Later: اگر قصد دارید ویدیوهای خود را در اینستاگرام مدیریت کنید، بی‌شک Later یکی از برترین ابزارها خواهد بود. این ابزار تولید محتوا در اینستاگرام به شما کمک می‌کند محتوای ویدیویی خود را به وسیله زمان بندی، اندازه گیری میزان بازدید و دیگر موارد مورد بررسی قرار دهید و استراتژی قدرتمندتری را دنبال کنید.
5. Boomerang: این ابزار یکی از ابزارهای متعلق به اینستاگرام است و داخل اینستاگرام استفاده می‌شود. برای ایجاد ویدیو Boomerang کافی است حلقه ضبط ویدیو رو چند ثانیه نگه دارید. با وجود اینکه این ابزار تولید محتوا چندان جدید نیست، اما طرفدارهای خاص خود را دارد. شما می‌توانید تصاویر ویدیوهای Boomerang خود به وسیله فیلترهای موجود در اینستاگرام تغییر دهید و به ویدیو موسیقی اضافه کنید.
6. Life Lapse: این ابزار تولید محتوا در اینستاگرام به شما کمک می‌کند بدون استفاده از تجهیزات گران قیمت ویدیوهای بسیار حرفه‌ای و با کیفیت خلق کنید. شما به راحتی می‌توانید با این ابزار کاربردی تایم لپس، استاپ موشن و به طور کلی ویدیوهای کاربرپسند تولید کنید. از ویژگی‌های Life Lapse می‌توان علاوه بر سرعت بسیار بالای پردازش به عدم وجود تبلیغات آزار دهنده در طول استفاده اشاره کرد.
7ل Combin: اگر قصد دارید با سرعت بیشتری تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از ابزار تحلیلی Combin استفاده کنید. این ابزار تولید محتوا در اینستاگرام به شما کمک می‌کند کاربرانی را به خود جذب کنید که به نوع کسب و کار شما علاقه بیشتری دارند. شما به راحتی می‌توانید از طریق هشتگ‌ها و مکان‌های مرتبط مخاطبان مورد هدف خود را پیدا کرده و اکانت‌های نامرتبط را حذف کنید.
8. Sprout Social: این ابزار بسیار کاربردی به شما کمک می‌کند در زمان آزاد خود پست‌های اینستاگرام را تولید کنید و آنها را به ترتیب اولویت انتشار در صف انتظار قرار دهید. این زمان بندی به شما اجازه می‌دهد تقویم تولید محتوا که یکی از برترین استراتژی‌های تولید محتوای موفق به شمار می‌رود را مورد استفاده قرار دهید. این ابزار حرفه‌ای به شما این امکان را می‌دهد که عملکرد پست‌های خود را بررسی کرده و برای بهبود آنها برنامه ریزی کنید.

ابزار تولید محتوا در اینستاگرام + معرفی 10 نمونه پرکاربرد


9. PicMonkey: با توجه به اینکه تصاویر چهره تقریباً ۳۸ درصد بیشتر از سایر تصاویر لایک می‌خورند، شما می‌توانید با انتشار چنین تصاویری فالوورهای خود را افزایش دهید. اما گاهی اوقات لازم است عکس‌های پرتره و سلفی را کمی ویرایش کنید. PicMonkey یک ابزار بسیار ساده است که به شما در کاهش خطوط صورت، لک‌ها و جوش‌ها و دیگر موارد کمک می‌کند.
10. Square Sized: این ابزار تولید محتوا در اینستاگرام یکی از پردانلودترین برنامه‌های تغییر اندازه تصاویر است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر مورد نظر خود را برای اینستاگرام بهینه کنند. این ابزار پرطرفدار علاوه بر تغییر اندازه تصاویر به شما امکان ویرایش تصاویر را نیز می‌دهد.

با 1 محتوا همراه باشید تا از خدمات مورد نیازتان بهره مند شوید