بالا بردن سئو سایت

اصل کلمه سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوی گوگل است. این بهینه سازی توسط برخی از تاکتیک ها و دستورالعمل ها انجام می شود. اگر این تاکتیک ها و دستورالعمل های خاص به درستی انجام و اجرا شوند جایگاه سایت در موتورهای جستجوی گوگل افزایش پیدا می کند. کسانی که از دانش سئو بهره مند هستند می توانند با استفاده از یک استراتژی قوی از رقبای خود جلو زده و جزو ۱۰ سرچ اول گوگل باشند. بنابراین تا پایان این مقاله با تیم یک محتوا همراه باشید.

 

بالا بردن سئو سایت

چگونه سئو سایت را افزایش دهیم؟

افزایش دادن سئو سایت یک کار کاملا تخصصی است و بسیاری از افراد از دو روش و یا به عبارتی دو راه برای افزایش دادن سئو سایت خود استفاده می کنند. روش اول می تواند به صورت کاملا برعکس عمل کرده و باعث افت سئو سایت شما شود. این روش را موتورهای جستجو تایید نمی کند و غالبا به سئو کلاه سیاه معروف است. در صورتی که از این روش برای بهبود سئو سایت خود استفاده کنید موتورهای جستجوگر به خصوص گوگل سایت شما را جریمه کرده و در نهایت شما را از لیست نتایج جستجوی خود حذف می کند. یکی از راه هایی که ممکن است شما فکر کنید دقیقا مطابق با اصول سئو است استفاده از کلمات کلیدی می باشد. در صورتی که شما از کلمات کلیدی بیش از حد استاندارد استفاده کنید سئو سایت شما افت پیدا خواهد کرد و به عبارت دیگر شما از چشم گوگل خواهید افتاد. اما روش دوم که مطابق با اصول کامل سئو بوده و موتورهای جستجوگر به خصوص گوگل آن را تایید کرده ‌اند با نام سئو کلاه سفید معروف است. این روش ممکن است کمی برای شما زمان بر باشد و نیاز به صبر و حوصله به مراتب بالاتر داشته باشد. برای افزایش سئو سایت خود از طریق سئو کلاه سفید روش های گوناگونی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها نتایج سرچ سایت خود را در مرورگرها و موتورهای جستجوگر به‌ خصوص گوگل افزایش دهید. در ادامه به ۵ نکته اساسی و ساده برای افزایش سئو سایت بیشتر اشاره کرده ‌ایم.

چگونه سئو سایت را افزایش دهیم؟

5 نکته ساده برای افزایش سئو سایت

شما می ‌توانید از ۵ روش اصولی و ساده برای افزایش سئو سایت خود استفاده کنید. این روش ها در نهایت منجر به بهینه سازی سایت شما توسط تکنیک ها و دستورالعمل های سئو می شوند و جایگاه سایت شما را در موتورهای جستجوی گوگل بهبود می دهند:

  1. اولین نکته استفاده از کلمات کلیدی در حد نرمال و استاندارد است. سعی کنید در متن خود از کلمات کلیدی به صورت کاملا حرفه ای استفاده کنید و این کلمات کاملا مرتبط با مطلب شما باشند. در بسیاری از مواقع استفاده از کلمات معادل انگلیسی هم جوابگو می باشد. اما همان طور که گفتیم این کلمات را باید در حد نرمال و استاندارد استفاده کنید تا تاثیر برعکس نداشته باشد.
  2. دومین روش توجه به عنوان است. عنوان نویسی در زمینه سئو یک مسئله بسیار مهم است که باید حتما در مورد عنوان نویسی آموزش کامل را ببینید و یک عنوان کاملا متناسب و پر مخاطب را انتخاب کنید.
  3. سومین روش و نکته ای که باید حتما به آن توجه کنید توصیفات مناسب در تگ است. این روش برای افزایش سئو اهمیت بسیار زیادی دارد. در این قسمت باید یک توضیح مختصر در مورد سایت خودتان بنویسید. این توضیح و توصیفات می بایست در کلمات محدودی خلاصه شوند و حداکثر ۱۶۰ کلمه باشند.
  4. نکته چهارم استفاده از لینک می باشد. سعی کنید که برای اینکه سئو سایت شما بالاتر بیاید حتما از لینک ها استفاده کنید و همه محتوای صفحه خود را دقیقا پشت سر هم و در یک صفحه قرار ندهید. اگر شما محتوای صفحه و سایت خود را با لینک به هم مرتبط کنید هم باعث سبکتر شدن صفحه اصلی وب سایت شما می ‌شود و هم در نهایت منجر به بهبود سئو سایت شما خواهد شد.
  5. پنجمین گزینه را می توان به درج عکس نسبت داد. هنگامی که شما حداقل یک عکس متوسط مرتبط با محتوای خود در گوگل درج کنید قطعا گام مثبتی در جهت افزایش رتبه سئو سایت شما خواهد بود. البته این عکس باید جدید باشد و تا حد امکان توسط خودتان عکسبرداری شده باشد. همچنین می ‌توانید عکس ‌های موجود در گوگل را نیز با استفاده از فتوشاپ تغییر دهید، تا گوگل آن ها را به عنوان عکس جدید شناسایی کند.

 برای بهبود سئو سایت چه اقداماتی موثر است؟

برای بهبود سئو سایت چه اقداماتی موثر است؟

شما برای بهبود سئو سایت خود اقدامات متعددی می ‌توانید انجام دهید. یکی از اقداماتی که باید حتما در ذهن شما وجود داشته باشد عدم کپی برداری است. اگر می خواهید وب سایت شما همیشه در دسترس باشد و سئو سایت شما به صورت عالی بهبود پیدا کرده باشد باید حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که تحت هیچ شرایطی مطالبتان را از سایت های دیگر کپی برداری نکنید. این کار باعث می شود که گوگل به سایت شما بی توجه شود و همانطور که گفتیم به اصطلاح سئوکارها، از چشم گوگل بیفتید. راه دیگری که می توانید برای بهبود سئو سایت خود انجام دهید استفاده بالا از شبکه ‌های اجتماعی است. در صورتی که شما در شبکه های اجتماعی فعالیت مداوم و پیوسته داشته باشید قطعا با اشتراک گذاری مطالب شما رنگ سایت شما نیز بالاتر خواهد رفت. بنابراین فقط به وب سایت و گوگل اکتفا نکنید و در شبکه‌ های اجتماعی پرمخاطب همچون اینستاگرام و تلگرام نیز فعالیت داشته باشید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بالا بردن سئو سایت با کارشناسان ما در یک محتوا در ارتباط باشید. شما می توانید با یک تماس از متخصصان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.