بالا بردن سئو سایت وردپرس

استفاده از سیستم وردپرس به دلیل عملکرد بسیار عالی جذاب و فوق العاده این سیستم، برای بهبود سئو سایت گسترش یادی پیدا کرده است. سیستم وردپرس به دلیل داشتن امکانات بسیار عالی قادر است که سئو سایت شما را افزایش دهد و شما در نهایت شاهد افزایش ورودی گوگل به سایت خود خواهید بود. ما در این مقاله تصمیم گرفته ‌ایم تا به نکات مهمی در جهت بهبود سئو سایت وردپرس برای افزایش ورودی از گوگل اشاره کنیم و کاربردی ترین راه های افزایش سئو سایت وردپرس را برای شما به صورت مفصل تر بیان کنیم. پس توصیه می ‌کنیم که تا انتهای مقاله با تیم محتوایی یک محتوا همراه باشید.

 

بالا بردن سئو سایت وردپرس

بهبود سئو سایت وردپرس برای افزایش ورودی از گوگل

شما هنگام کار با وردپرس علاوه بر روبرو شدن با یک سیستم مدیریتی ساده و به همراه طرح زیبا و کاربر پسند قادر خواهید بود که با رعایت نکته های کاربردی سئو سایت خود را افزایش داده و شاهد افزایش ورودی گوگل نیز باشید. ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم که چند نکته کاربردی و مهم را برای شما بیان کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید سئو سایت خود را با استفاده از وردپرس بهبود دهید:

  • برای کار با وردپرس، اگر قصد افزایش سئو سایت خود را دارید حتما قبل از انجام هر کاری یک سرویس میزبان قوی و قابل اعتماد انتخاب کنید. هاستی که شما انتخاب می کنید تاثیر کاملا مستقیم و چشمگیری در افزایش سرعت سایت شما و همچنین امنیت آن خواهد داشت. وقتی که شما از یک هاست ایمن و قوی استفاده می‌ کنید قطعا سئو سایت وردپرس شما بهبود پیدا خواهد کرد و بدون داشتن این هاست قطعا سئو شما کیفیت کافی و سرعت کافی را نخواهد داشت.
  • افزونه سئو وردپرس یکی از افزونه های بسیار عالی برای بهینه سازی وردپرس شما است. افزونه ها نکات و استراتژی‌ های خاصی را مطرح می ‌کنند که شما با رعایت کامل آن ها می‌توانید سرعت سایت خود را بهبود ببخشید.
  • در وردپرس گزینه ای با نام پیوند یکتا وجود دارد که تاثیر بسیار مهمی در موتورهای جستجوی گوگل دارد. هنگام کار با وردپرس حتما به قسمت تنظیمات رفته و پیوند یکتا را بر روی نام نوشته قرار بدهید.
  • کلمات کلیدی که شما در محتوای سایت خود استفاده می کنید اهمیت بسیار زیادی دارند. بنابراین به هیچ عنوان بدون تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع به محتوا نویسی نکنید. تحقیق در مورد کلمات کلیدی در آغاز هر پروژه و هر محتوایی باید مورد بررسی قرار بگیرد.
  • لینک سازی داخلی و خارجی در وردپرس اهمیت بسیار بالایی دارد. شما باید لینک سازی داخلی را در محتوای خود به کار ببرید. حتی اگر می ‌خواهید یک مقاله جامع و کاربردی داشته باشید بهتر است که خواننده را به سایت های معتبر دیگر به نیز ارجاع بدهید.
  • در هنگام کار با وردپرس حتما برای عکس های خود نیز نام مناسب استفاده کنید. در هنگام استفاده از عکس ابتدا اطمینان حاصل کنید که نام تصویر دقیقا هر آنچه که در محتوا وجود دارد را به صورت کامل و بدون کم و کاست منعکس می کند. این مسئله تاثیر زیادی در بهبود سئو سایت شما در وردپرس دارد.

 

 بهبود سئو سایت وردپرس برای افزایش ورودی از گوگل

افزایش سئو سایت وردپرس

همانطور که قبلا هم به صورت مختصر اشاره کرده ‌ایم یک افزونه در وردپرس می تواند کمک بسیار بالایی در افزایش سئو سایت وردپرس داشته باشد. با استفاده از افزونه yoast شما قادر خواهید بود از کلمات کلیدی کاملا مناسب تری استفاده کنید و صفحات و پست های وبسایت خود را به صورت کامل بهینه نمایید. افزونه ای که شما استفاده می کنید دقیقا طبق آخرین به ‌روزرسانی ‌های الگوریتم جستجو، کلمات کلیدی انتخاب شده توسط شما را با وسواس خاصی تجزیه و تحلیل می کند. همچنین میتواند مقدار و کیفیت محتوای شما را به صورت کامل به شما نشان بدهد و در صورت وجود ایراد در محتوای نوشته شده، شما را نسبت به برطرف کردن آن راهنمایی کند. قبل از اینکه بخواهید سئو سایت خود را در وردپرس افزایش دهید از قابلیت مشاهده توسط موتورهای جستجو در وب سایت وردپرس خود مطلع باشید. برای روشن کردن این قابلیت باید به بخش داشبورد رفته و این قابلیت را تیک زده و روشن کنید. در صورتی که این قابلیت به صورت خاموش باقی بماند ترافیک بسیار کمی به وبسایت شما برخورد خواهد کرد. وردپرس می ‌تواند برای افزایش ترافیک سایت شما و برای بهتر دیده شدن شما در فضای اینترنت بسیار موثر واقع شود. به همین جهت نیز کار با این سیستم از محبوبیت بسیار زیادی در تمامی دنیا و در بین بسیاری از کسانی که در زمینه طراحی سایت مشغول به فعالیت هستند برخوردار شده است. همچنین کسانی که در زمینه سئو تخصص کافی دارند در بسیاری از مواقع ترجیح می دهند که با وردپرس کار کنند تا سئو سایت آن ها بهینه شده و ترافیک بیشتری را به خود جذب کند. اگر در زمینه کار با وردپرس و کار با افزونه های آن اطلاعات کافی ندارید می توانید به راحتی با یک سرچ ساده از طریق منابع معتبر و آموزش ‌های کاملا اصولی کار با آن را یاد بگیرید. زیرا کار با وردپرس و افزونه های آن اصلا سخت نیست و با چند جلسه تمرین شما می توانید به وردپرس به صورت کامل مسلط شوید.

شما می توانید با یک تماس و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما در سایت یک محتوا اطلاعات خود را در زمینه بالا بردن سئو سایت وردپرس تکمیل کنید و قدم های بعدی خود را محکم تر بردارید. با ما در ارتباط باشید.