راهنمای جامع تدوین استراتژی سئو 2022

سایت ما قصد دارد در مقاله راهنمای جامع تدوین استراتژی سئو 2022 به شما نحوه‌ی سئو کردن محتوایتان را آموزش دهد. چنان چه دارای یک سایت هستید. حتما می‌خواهید که به رتبه اول گوگل ارتقا بیابید تا سایتتان دیده شود. برای این کار باید چندین مورد را رعایت کنید که یکی از آن‌ها سئو است. برای آموزش سئو، مقاله راهنمای جامع تدوین استراتژی سئو 2022 را تا انتها دنبال کنید.

 

راهنمای جامع تدوین استراتژی سئو 2022

9 آموزش تدوین استراتژی سئو

در ادامه مقاله راهنمای جامع تدوین استراتژی سئو 2022 به چند استراتژی سئو می‌پردازیم که شما را به موفقیت می‌رسانند.

  1. فهرستی از موضوعات تهیه کنید.
  2. فهرستی از کلمات کلیدی بلند را بر اساس این موضوعات تهیه کنید.
  3. برای هر موضوع صفحه‌ای خاص بسازید.
  4. یک وبلاگ راه اندازی کنید.
  5. یک برنامه منظم برای وبلاگ نویسی ایجاد کنید.
  6. یک پلن لینک سازی ایجاد کنید.
  7. فایل‌های رسانه ای را قبل از آپلود در سایت خود فشرده کنید.
  8. در مورد اخبار سئو و بهترین شیوه‌ها آن، به روز باشید.
  9. میزان موفقیت خود را بررسی کنید.

 استراتژی بهینه سازی سایت

تهیه فهرستی از موضوعات: برای شروع، فهرستی از حدود 10 کلمه و اصطلاح مرتبط با محصول یا خدمات خود را تهیه کنید. استفاده از یک ابزار جستجوگر ( ابزارهای کلمه کلیدی گوگل ، Ahrefs ، SEMRush یا GrowthBar ) به تحقیق درباره این کلمات و شناسایی تعداد جستجوی کلمات می‌پردازد. شما می‌توانید براساس میزان جستجو فهرستی از ده تا پانزده کلمه کلیدی کوتاه مرتبط به سایت خود و آن چه که به وسیله‌ی مخاطبان هدف شما جستجو می‌شوند، بنویسید. سپس، این لیست را بر اساس حجم جستجوی ماهانه رتبه بندی کنید.
فهرستی از کلمات کلیدی بلند بر اساس این موضوعات تهیه کنید: در این مرحله شما شروع به بهینه سازی صفحات خود برای کلمات کلیدی خاص خواهید کرد. برای هر موضوعی که شناسایی کرده اید، از ابزار کلمه کلیدی خود برای شناسایی 5 تا 10 کلمه کلیدی بلند استفاده کنید که عمیق تر به کلمه کلیدی موضوع اصلی می‌پردازند.
برای هر موضوع صفحه‌ای خاص بسازید: وقتی صحبت از وب سایت‌ها و رتبه بندی در موتورهای جستجو می‌شود، تلاش برای رتبه بندی یک صفحه برای تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی می‌تواند تقریبا غیرممکن باشد. از موضوعات مرتبط استفاده کنید تا صفحه یا پستی ایجاد کنید که نمای کلی سطح بالایی از موضوع را با استفاده از کلمات کلیدی طولانی که در مرحله دوم به دست آورده اید، ارائه دهد. این صفحات اساساً می‌توانند فهرستی از مطالب باشند که در آن جزئیاتی از موضوع اصلی را ارائه می‌کنید. در نهایت، موضوعات انتخابی شما برای صفحاتی می‌سازید باید با توجه به نیازهای سایت و تجارت شما باشند، مثل قیمت فروش و برندهای پیشنهادی. این کار باعث می‌شود مشتریان، شما را در موتورهای جستجو بدون توجه به کلمات کلیدی که استفاده می‌کنند، آسان‌تر پیدا کنند.
یک وبلاگ راه اندازی کنید: وبلاگ نویسی می‌تواند روشی باورنکردنی برای رتبه بندی جذب کاربران برای وب سایت شما باشد. از این گذشته، هر پست وبلاگ یک صفحه وب جدید و یک فرصت بیشتر برای رتبه بندی در SERP است. اگر کسب و کار شما وبلاگی ندارد، به فکر ساخت آن باشید.

آموزش تدوین استراتژی سئو 9


یک برنامه منظم برای وبلاگ خود ایجاد کنید: هر پست وبلاگ یا صفحه وب که ایجاد می‌کنید حتما نیازی نیست متعلق به یک گروه موضوعی باشد. همچنین نوشتن در مورد موضوعاتی که مشتریان شما به آنها اهمیت می‌دهند نیز برای الگوریتم‌های گوگل، ارزش زیادی دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، حداقل هفته ای یک بار وبلاگ نویسی کنید. به یاد داشته باشید که شما در درجه اول برای مخاطبان خود وبلاگ می‌نویسید نه موتورهای جستجو، بنابراین درباره‌ی بازار هدف خود مطالعه کنید و در مورد چیزهایی که به آنها علاقه مند هستند بنویسید.
یک بخش لینک سازی ایجاد کنید: لینک سازی فرآیند جذب لینک‌های ورودی (که بک لینک نیز نامیده می‌شود) به وب سایت شما از منابع دیگر در اینترنت است. به عنوان یک قاعده کلی، سایت‌های با اعتبار بیشتر که به محتوای شما لینک می‌دهند تأثیر مهم تری بر رتبه بندی شما دارند.
فایل‌های رسانه ای را قبل از آپلود در سایت خود فشرده کنید: این یک مرحله کوچک اما مهم در فرآیند سئو به خصوص برای بهینه سازی موبایل است. همان طور که وبلاگ یا وب سایت شما رشد می‌کند، بدون شک تصاویر، ویدیوها و رسانه‌های مرتبط بیشتری برای پشتیبانی از محتوای خود خواهید داشت. این دارایی‌های بصری به حفظ توجه بازدیدکنندگان شما کمک می‌کند، اما فراموش نکنید که این فایل‌ها می‌توانند بسیار بزرگ و سنگین باشند. از آن جایی که سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی بسیار مهم است، نظارت بر اندازه فایل‌های رسانه ای که در سایت خود آپلود می‌کنید بسیار مهم است. به طور کلی محدوده کیلوبایت (KB) یک اندازه استاندارد خوب است.

ما در مقاله راهنمای جامع تدوین استراتژی سئو 2022 به بررسی استراتژی سئو، ۹ استراتژی آن و آموزش آن پرداختیم. شما با رعایت این اصول می‌توانید سئو سایت خود را بهینه کرده و رتبه سایت خود را ارتقا دهید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سئو، دیگر مقالات ما در یک محتوا را مطالعه کنید و در صورت نیاز از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت کنید.