پلنر تولید محتوا

تولید محتوا سال هاست که به عنوان یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ شناخته می شود. اما در بسیاری از مواقع، تولید محتوا به دلیل نداشتن نظم کافی نمی تواند تا آن حدی که فرد نیاز دارد باعث تقویت و رشد کسب و کار شود. پلنر تولید محتوا ابزاری است که با کمک آن می توان برای انتشار محتواها در یک سایت، برنامه ریزی داشت. با کمک پلنر تولید محتوا، می توانید با دقت بیشتری محتوای خود را در یک سایت منتشر کنید و از مزایای انتشار محتوا بهره مند شوید. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد پلنر تولید محتوا و جزئیات بیشتر آن صحبت کنیم.

پلنر تولید محتوا چیست

اگر بخواهیم در یک بیان ساده پلنر تولید محتوا را تعریف کنیم، باید بگوییم که «پلنر تولید محتوا یک روش برنامه ریزی برای انتشار محتواهای تولید شده است. با کمک پلنر تولید محتوا، می دانید که چه زمانی باید محتوای خود را نگارش کنید تا بتوانید در موعد مقرر، محتوای خود را در سایت مد نظر منتشر کنید. با کمک برنامه ریزی تولید محتوا، دقیق تر محتوای خود را در سایت اینترنتی خودتان منتشر می کنید.»

همانطور که می دانید تولید محتوا یکی از خدمات تخصصی برای سایت های اینترنتی محسوب می شود که می تواند تاثیر زیادی روی رتبه گرفتن سایت و تقویت سئو آن داشته باشد. موضوع حائز اهمیتی که در مورد تولید محتوا وجود دارد این است که تولید محتوا طبق چه برنامه ای در یک سایت منتشر شود؟ متاسفانه، برخی از افراد تصور می کنند که می توانند در هر زمانی که فرصت داشتند اقدام به انتشار یک محتوا در سایت خودشان کنند و منتظر رتبه گرفتن و سرازیر شدن مشتری های مختلف به سایت باشند.

فارغ از اینکه تولید محتوا باید به صورت تخصصی، اصولی و ... انجام شود و حتی زمان انتشار محتوای تولید شده در یک سایت نیز بسیار حائز اهمیت است. به همین خاطر، این روزها بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به دنبال کمک گرفتن از پلنر تولید محتوا هستند. پلنر تولید محتوا، یک برنامه ریزی برای تولید محتوای اصولی است. افرادی که به دنبال کسب و کارهای اینترنتی و پیشی گرفتن از رقبای خودشان هستند، باید از پلنر تولید محتوا کمک بگیرند.

کاربرد پلنر تولید محتوا چیست؟

یکی از سوالات رایجی که در مورد پلنر تولید محتوا وجود دارد این است که پلنر تولید محتوا چه کاربردی برای یک کسب و کار دارد؟ به طور کلی، برنامه ریزی برای تولید محتوا می تواند تاثیر بسیار زیادی روی کسب و کارهای اینترنتی داشته باشد. با کمک پلنر نظم بهتری برای تولید و انتشار محتوا دارید. بنابراین، قطعا می توانید با داشتن پلنر محتوایی، می توانید شاهد مزایای بیشتری برای انتشار محتواها باشید. از جمله کاربردهای پلنر تولید محتوا عبارتند از:

  • تعیین زمان تولید محتوا

با پلنر تولید محتوا می توانید بهترین زمان را برای تولید محتوا انتخاب کنید. چرا که در برنامه ریزی تولید محتوا، یک زمان مشخص برای انتشار هر محتوا وجود دارد. بدیهی است که تولید محتوا باید به صورت تخصصی قبل از فرا رسیدن این زمان انجام شود تا محتوای تولید شده بتواند در یک زمان مشخص در سایت منتشر شود.

  • تعیین زمان انتشار یک محتوا

تعیین زمان انتشار محتوا در پلنر تولید محتوا درج می شود. هر یک از محتواهای یک سایت در زمان و ساعت مشخصی در سایت منتشر می شوند. این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی روی رتبه و بازدید سایت داشته باشد. به خصوص اگر زمان انتشار محتواها با یک نظم مشخصی دنبال شود.

  • بررسی دقیق بهترین زمان برای انتشار محتوا بر اساس رفتارهای مشتری

یکی از ابزارهای مهمی که برای تولید محتوا مورد استفاده قرار می گیرد، ابزار آنالیز رفتار مشتری است. با کمک این ابزار می توان رفتار هر یک از مشتری ها را بر اساس کلیک کردن بر روی یک لینک و یا ورودی کلمه کلیدی سایت را بررسی کرد. با کمک پلنر تولید محتوا، می توان بهترین زمان انتشار را با کمک این ابزارها بررسی کرد.

 

نوشتن دیدگاه