امروزه هوش مصنوعی در بسیاری از زمینه‌ها نفوذ کرده و کاربردهای مختلفی پیدا کرده است. یکی از این کاربردها، استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای طراحی خلاقانه و ساخت کاورهای جذاب برای موزیک، پست‌های اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است. با گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی، رقابت برای تولید محتوای جذاب و کاربرپسند روزبه‌روز سخت‌تر شده است. ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به کاربران کمک کنند تا به سرعت و با هزینه کمتر، کاورهای زیبا و حرفه‌ای برای پست‌های خود طراحی نمایند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت خودکار کاور موزیک و پست‌های اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی را معرفی کنیم.

معرفی 5 ابزار ساخت کاور پست با هوش مصنوعی (پشتیبانی از زبان فارسی)

کسانی که در شبکه های مجازی فعالیت می کنند، به خوبی می دانند که یک کاور پست گویا و زیبا تا چه حد در احتمال دیده شدن پست تاثیر دارد. ممکن است شما وقت زیادی را برای تولید یک پست صرف کنید؛ هر چقدر که محتوای شما جالب و کاربر پسند باشد، تا زمانی که فرد بازدید کننده را متقاعد نکند که محتوا را ببیند، کاری از پیش نبرده اید. کاربران فضای مجازی زمانی که به یک کاور پست خوب برخورد می کنند، برای آن ها مشخص می شود که سازنده این محتوا برای بیننده ارزش قائل بوده است و زمانی را صرف ایجاد این کاور کرده است. اما تولید اینگونه محتوا ها ممکن است کمی سخت باشد؛ به خصوص اگر فعالیت شما در فضای مجازی زیاد تر شود و بخواهید در مدت زمان های کوتاه پست های زیادی بارگذاری کنید.

در اینجا ابزار های هوش مصنوعی به کمک شما می آیند، با بکارگیری این تکنولوژی می توانید محتوا هایی بسیار جذاب و در عین حال منحصر به فرد تولید کنید و به اشتراک بگذارید. در ادامه چند مورد از این ابزار را که از زبان فارسی پشتیبانی می کنند برای شما آماده کرده ایم.

 Microsoft Designer

Microsoft Designer

می توان گفت این ابزار، یکی از بهترین های این زمینه است. در این پلتفرم از الگوریتم های قوی و هوشمندی استفاده شده است تا به شما کمک کند محتوایی جذاب تولید کنید. برای بهره مندی از ویژگی های بی نظیر این سایت، کافی است تا در آن یک حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از این کار می توانید با توجه به نیاز خود به بخش های گوناگون آن مراجعه کنید. این وب سایت می تواند به شما پیشنهادات و ایده های جدید ارائه کند، از این رو برای افرادی که از شبکه های اجتماعی به صورت حرفه ای استفاده می کنند بسیار کاربردی و مفید است. اگر در شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنید، این پلتفرم می تواند برای آنالیز های مختلف به کار بیاید.

Mann-E

شاید زمانی که اسم هوش مصنوعی برده می شود، فکر کنید که با تکنولوژی تماما خارجی مواجه هستید. در این قسمت می خواهیم یک هوش مصنوعی ایرانی را به شما معرفی کنیم که بسیار کاربردی است. پلتفرم "مانی" در واقع یک بستر تبدیل متن به عکس به حساب می آید. این سایت به شما کمک می کند تا به زبان فارسی و به راحتی دستورات خود را وارد کرده و به هدف دلخواه دست پیدا کنید. از ویژگی های خوب دیگر این سایت می توان به این مورد اشاره کرد که در زمان نیاز به پرداخت هزینه های احتمالی، نی توانید به سادگی و به ریال این کار را انجام دهید و درگیر مشکلات انتقال پول نشوید. البته برای استفاده عادی از این سایت نیاز به هزینه نیست و در روز تا ده عدد تصویر و کاور را به صورت رایگان برای شما ایجاد می کند.

 Mann-E

Bing

بینگ یک چت بات حرفه ای و هوشمند است، که از آن برای انجام انواع کار ها می توانید استفاده کنید. در این ربات کافی است که دستور خود را وارد کرده و تایید کنید. رابط کاربری خوب و روان آن به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید کار های خود را انجام دهید. برای ساخت تصاویر و یا هر عملکرد مرتبط دیگر، تنها نیاز است تا توضیحات خود را به صورت کامل شرح دهید و نتیجه را بارگیری نمایید. در هنگام کار با این ربات قطعا خسته نخواهید شد.

هوش های مصنوعی دیگر برای ساخت کاور پست

امروزه ابزار های هوشمند همان طور که اشاره کردیم، در خیلی از جنبه های زندگی ما نقش دارد. استقبال بی نظیر کاربران از این تکنولوژی باعث شده است تا شرکت های مختلف، به فکر توسعه زیرساخت های خود برای ارتقای کیفیت و معرفی تولیدات جدید بروند. شاید در آینده نزدیک بیشتر محتوایی که در بستر فضای مجازی با آن برخورد می کنیم، توسط هوش مصنوعی ساخته شوند. این پلتفرم ها به قدری کاربردی و دقیق هستند که هر کاربری تمایل دارد آن ها را لااقل یک بار امتحان کند.

در این مقاله سعی کردیم که ابزار های هوش مصنوعی کاربردی برای ساخت انواع کاور پست را معرفی کنیم. مهمترین چالش برای کار با این ابزار ها تسلط به زبان انگلیسی است، به همین دلیل مواردی مطرح شد که در آن ها قابلیت استفاده به فارسی وجود دارد. اما اگر به فکر استفاده مداوم و حرفه ای تر از این پلتفرم ها هستید، مراجعه به مواردی که به زبان انگلیسی فعالیت می کنند خالی از لطف نیست. سایت هایی مثل "میدجرنی" و "نایت کافه"، هرچند از زبان فارسی پشتیبانی مناسبی ندارند اما کار با آنها بسیار آسان است. برای استفاده از این سایت ها کافی است، یک سری مراحل را پشت سر بگذارید که تقریبا در اغلب موارد با سایر پلتفرم ها مشابه هستند. با گشت و گذاری در این سایت ها می توانید به دنیایی از بات ها و ابزار هوشمند دسترسی پیدا کنید که کمک حال بزرگی در امر تولیدات محتوا هستند و کار را برای شما سریعتر و آسان تر می کنند.

هوش های مصنوعی دیگر برای ساخت کاور پست

به عنوان نکته آخر می توان به این مورد پرداخت، که امروزه برنامه های ادیت و ویرایش زیادی نیز وجود دارند که در الگوریتم های خود، برای بهبود عملکرد از هوش مصنوعی بهره می گیرند. با استفاده از این برنامه ها نیز می توانید نتایج مثبت و مشابهی دریافت کنید.

نوشتن دیدگاه