هوش مصنوعی برای تولید محتوا اینستاگرام معرفی 5 ابزار برتر

هوش مصنوعی برای بسیاری از افراد، کمک خوبی بوده است. امروزه از هوش مصنوعی در بسیاری از کار ها و مشاغل مختلف استفاده می شود؛ از جمله تولید محتوا. تولید محتوای اینستاگرام یکی از راه های بسیار عالی برای معرفی کسب و کار شماست. با ارائه محتواهای مناسب، می توانید بازدید خود را زیاد کنید و به درآمد برسید. هوش مصنوعی بهترین دستیار شما برای این کار است. در این مطلب به بررسی و معرفی ابزار های کاربردی هوش مصنوعی، برای ایجاد یک محتوای مناسب در اینستاگرام می پردازیم.

هوش مصنوعی چیست؟

پیش از شروع کار، ابتدا باید کاملا با این ابزار آشنا باشید. قطعا تا الان دفعات مکرری عبارت هوش مصنوعی را شنیده اید، اما شاید زیاد به مفهوم و نحوه عملکرد آن فکر نکرده باشید. این ابزار یک برنامه و تکنولوژی است که سعی می کند از نحوه تفکر انسانی، الگو برداری کند و مانند او فکر کند. در واقع این ابزار به این جهت ایجاد و توسعه داده شده است، که بتواند کار ها را بدون دخالت مستقیم فرد تا حد قابل قبولی انجام دهد. در امر تولید محتوا، شما به فکری خلاق و قوی نیاز دارید، این ابزار به شیوه های گوناگونی می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

امروزه از انواع گوناگونی از این ابزار برای تولید مطالب مختلف از جمله متن، عکس و ویدیو استفاده می شود. چالش هایی نیز در این مسیر وجود دارد که بعضی مواقع باعث می شود، کار به گونه دلخواه رقم نخورد. از جمله مشکلات این حوزه می توان به روان نبودن مطالب تهیه شده با این ابزار یا دشوار بودن نوشتن یک دستورالعمل مناسب برای دریافت تصویر مناسب اشاره کرد. البته با پیشرفت های روزانه این تکنولوژی این مشکل تقریبا در حال حل شدن است.

 هوش مصنوعی چیست؟

معرفی 5 سایت کاربردی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی برای اینستاگرام

بعد از اینکه در مورد ماهیت این تکنولوژی صحبت کردیم، نوبت به معرفی کاربردی ترین انواع آن می رسد. بسیاری از این ابزار به صورت رایگان در دسترس هستند، اما گاها برای استفاده از ویژگی های بیشتر و یا انجام امور حرفه ای تر نیاز به پرداخت هزینه است. در ادامه 5 مورد از سایت های کاربردی که در این زمینه به شما کمک می کنند را معرفی خواهیم کرد. این سایت ها، کار شما را در تولید مطالب برای اینستاگرام بسیار آسان خواهند کرد.

vidyo.ai

اولین موردی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، سایت vidyo.ai است. این سایت مخصوص تهیه کلیپ های مختلف برای اینستاگرام است. کافی است تا ویدیو مورد نظر خود را در این وب سایت بارگذاری کنید تا بتوانید با انتخاب خروجی دلخواه، طیف وسیعی از ویدیو های کوتاه را دریافت کنید.

 معرفی 5 سایت کاربردی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی برای اینستاگرام

Midjourney

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک عکس خاص را پیدا کنید، اما مورد دلخواه خود را نیابید. در سایت Midjourney می توانید به راحتی هر فکر و ایده ای که دارید را به تصویر تبدیل کنید. برای این کار کافی است، در این سایت حساب کاربری ایجاد کنید و با وارد کردن متن دلخواه که توضیحات شما را شامل می شود، در زمانی کوتاه یک عکس مناسب دریافت کنید.

synthesia.io

اگر می خواهید یک ویدیو کامل منحصر به فرد را خودتان تهیه کنید، به شما synthesia را پیشنهاد می دهیم. این تارنما به شما کمک می کند تا با استفاده از یک آواتار دلخواه یک متن را به ویدیو تبدیل کنید. اشخاص زیادی هستند که می خواهند مطالب خود را در قالب ویدیو ارائه کنند، اما به دلایل مختلف ترجیح می دهند خودشان در جلوی دوربین ظاهر نشوند. این قابلیت به آنها کمک می کند تا ویدیویی جذاب بسازند. در این سایت کاراکتر های زیاد و متنوعی وجود دارد که می توانید تعداد قابل قبولی از آن ها را به صورت رایگان استفاده کنید. اگر به آواتار های بیشتری نیاز داشتید، می توانید با ارتقا اکانت خود به انواع گوناگون و بیشماری از کاراکتر ها دسترسی پیدا کنید.

writesonic

writesonic یک ابزار بسیار جالب در این زمینه است. این ابزار به شما کمک می کند تا ایده های جدید برای فعالیت خود پیدا کنید. به همین دلیل در کارهای مختلف استفاده زیادی دارد. موقعی که احساس می کنید ایده های شما به خوبی گذشته نیست، می توانید به راحتی از این ابزار مشورت دریافت کنید.

 معرفی 5 سایت کاربردی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی برای اینستاگرام

Myheritage

Myheritage آخرین موردی است که در این مقاله معرفی می کنیم. این ابزار در کنار کاربردی بودن، بسیار سرگرم کننده است. کافی است بعد از ثبت نام در آن، یک عکس را بارگذاری کنید. خواید دید که عکس شما متحرک شده است. این وب سایت برای تولید محتوا های مختلف در صفحات اینستاگرام بسیار کارآمد است و با کمی چاشنی خلاقیت می توانید از آن استفاده های زیادی کنید.

تولید محتوای مخصوص برای هر کار، اگر به صورت مداوم باشد؛ ممکن است دشواری هایی برای شخص ایجاد کند. از این رو یافتن ابزار و روش هایی که برای ایجاد یک محتوای مناسب کمک کننده باشند، همواره نیاز است. با کمک این ابزارهای می توانید محتواهایی خلاقانه‌تر برای صفحه اینستاگرامی خود تولید کنید.

نوشتن دیدگاه