سایت تولید محتوا

محتوا در سایت‌های تجاری و غیرتجاری همانند آهن‌ربایی عمل می‌کند که مخاطبان را به سایت‌ها جذب می‌کند، به همین خاطر به عنوان مهمترین و بهترین ابزار بازاریابی شناسایی و معرفی می‌گردد. فرقی نمی‌کند که مشتری قصد داشته باشد از ابتدا سایت خود را طراحی و ایجاد کند یا بخواهد در سایت فعلی خود تغییراتی ایجاد کند تا به پیشرفت مورد نظرش دست یابد؛ داشتن یک استراتژی جامع محتوا بسیار حائز اهمیت است. ثابت شده است که کسب و کارهای موفق آنلاین بیش از پیش نسبت به اهمیت محتوا آگاهی دارند و برای دستیابی به محتوای کاربردی و تخصصی ممکن است سرمایه گذاری‌های کلانی نیز بکنند. در عصر حاضر که مصرف کننده به دنبال محتوای مورد نیازش وارد سایت‌های مختلف و حتی نامرتبط می‌شود. تولید محتوا یک استراتژی برای ایجاد اطلاعات مناسب برای مخاطبان مشخص است که شامل فعالیت‌های تخصصی می‌شود. یک سایت تولید محتوا می‌تواند با رعایت اصول و قوانین خاص و البته از پیش مشخص شده به شما در کسب درآمد کمک کند.

سایت تولید محتوا1 

وظایف سایت تولید محتوا

نوع محتوایی که قرار است تولید شود مشخص می‌کند که محتوا در چه قالب و فرمی باید تولید شود. برای مثال تولید محتوا برای کودکان با تولید محتوا برای بزرگسال به کلی متفاوت است. متخصصان سایت تولید محتوا نوع محتوا را با توجه به قالب آن تعریف می‌کنند: پست وبلاگ، وبسایت، محتوای متنی، تصویری و یا ویدیویی. بهتر است که محتوا براساس نیازهای مصرف کننده تولید شود. سایت تولید محتوا بر اساس اصول زیر دست به تولید محتوای تخصص می‌زند:

  • شناسایی مخاطب: یکی از مهم‌ترین وظایف سایت‌های تولید محتوا شناسایی مخاطبان شما است در غیر این صورت محتوایی که بر روی سایت خود قرار می‌دهد مخاطب خود را پیدا نمی‌کند و خوانده نمی‌شود، همچنین زمان و هزینه‌ای که برای تولید محتوا صرف کرده‌اید بدون اینکه نتیجه‌ای بدهد از بین می‌رود.
  • تولید هدفمند محتوا: هدف از بازاریابی محتوا ایجاد مخاطب و ترغیب آنها برای خرید محصولات و یا خدمات است. در حقیقت هدف از تولید محتوا ارتباط با یک مخاطب منفرد است. درست است که محتوا برای تعداد زیادی از مخاطبان منتشر می‌شود، اما به علایق، سوالات و نیازهای هر فرد به صورت جداگانه می‌پردازد. سایت‌های تولید محتوا از طریق استراتژی‌های جذب مخاطب می‌توانند محصولات و خدمات شما را به صورت فردی به مخاطبان معرفی کنند و آنها را از یک بازدیدکننده و مخاطب ساده به یک مشتری ثابت و وفادار تبدیل کنند.

وظایف سایت تولید محتوا   

  • حسابرسی محتوای سایت: سایت تولید محتوا قبل از ایجاد محتوای جدید محتواهایی که از قبل روی سایت شما وجود دارند را بررسی می‌کند و نقاط ضعف و کمبودهای موجود را شناسایی می‌کند. سایت تولید محتوا به سوالاتی نظیر چه محتوایی باید دوباره نوشته شود و چه محتوایی عملکرد خوبی دارد پاسخ می‌دهد و براساس پاسخ‌ها به تولید محتوا می‌پردازد. سایت تولید محتوا تمام محتوایی که در حال حاضر در سایت شما قرار دارد را مستند می‌کند و سپس مشخص می‌کند چه محتوایی می‌تواند باقی بماند، چه چیزی باید از نو نوشته شود و چه چیزی باید حذف شود.
  • تولید محتوای بنیادی: با یک استراتژی قوی، هر یک از مطالب موجود در سایت شما دارای هدف خاص و مخاطبان هدف خواهد شد. مردم از اینترنت برای انجام تحقیقات و کسب اطلاعات در مورد موضوعات مختلف استفاده می‌کنند. حتماً از محتوای سایت خود به عنوان فرصتی برای آموزش در مورد فرایندها و سوالات متداول در صنعت خود برای افرادی که در سطح پایین‌تری از کانال‌های فروش، شرکت و خدمات شما قرار دارند و فعالیت می‌کنند، استفاده کنید. برخی از محتوای بنیادی که باید در سایت شما گنجانده شود شامل محتوای شاخص (تصویر و کتاب‌های الکترونیکی)، اطلاعات خدمات، مطالعات موردی، نمونه کار، اطلاعات تیم تجاری، آگهی‌های استخدام و سوالات متداول می‌شود.
  • لحن مناسب: یکی از وظایف اصلی سایت تولید محتوا شناسایی مخاطب و در پی آن شناسایی زبان و لحن تاثیرگذار بر روی مخاطبان شما است. یک محتوای مناسب و کاربردی محتوایی است که لحنی مودبانه و گیرا داشته باشد و در عین حال بتواند بسیار روان و شفاف پیام مورد نیاز سایت را به مخاطب منتقل کند.
  • تحویل به موقع: سایت تولید محتوا پس از تعیین نوع محتوای مورد نیاز سایت شما محتوای تولید شده را سازماندهی می‌کند و یک برنامه استراتژیک تهیه می‌کند تا مطمئن شود تمامی کارها بر طبق برنامه انجام می‌شود و در نهایت نتیجه مورد انتظار کارفرما حاصل می‌گردد.

وظایف سایت‌های تولید محتوا به این جا ختم نمی‌شود اما اساس کار سایت تولید محتوا آن چیزی بود که در این مطلب خدمت شما معرفی گردید. در حال حاضر با وجود سایت‌های متعدد تولید محتوا که همگی مدعی تخصص هستند، تشخیص یک سایت تولید محتوای باسابقه و حرفه‌ای دشوار است. «یک محتوا» یکی از بهترین سایت‌های تولید محتوا در سراسر ایران است که در صدر سایت‌های منتخب قرار دارد.

وظایف سایت تولید محتوا   

«یک محتوا»: برترین سایت تولید محتوا

یک محتوا با بهره‌گیری از نویسندگان چندزبانه، خلاق، خوش ذوق و بامهارت‌ در زمینه تولید محتوای تخصصی توانسته است خود را به عنوان بهترین‌ شرکت‌های تولید محتوای ایران به مخاطبان خود معرفی کند. تیم نویسندگان یک محتوا علاوه بر تخصص در زمینه سرچ و الگوریتم‌های گوگل و دقت در تولید محتوای علمی و تخصصی، با ادبیات و نگارش زبان فارسی آشنایی کامل دارند که باعث می‌شود کارفرما دیگری نیازی به بازگرداندن محتوای تولید شده برای ویرایش نداشته باشد و بتواند محتوا را با خیال آسوده بر روی سایت خود منتشر کند. در ادامه می‌خوانید که چطور یک محتوا با تولید محتوای تخصصی و جذاب می‌‌تواند کاربران شما را افزایش دهد و سایت شما را به درآمدزایی برساند.

تولید محتوای سرگرم‌کننده

راه برقراری ارتباط با یک فرد ایجاد محتوایی است که یا سرگرم کننده، آموزشی، آگاهی دهنده باشد و یا ترکیبی از هر سه باشد. محتوای سرگرم کننده از نظر عاطفی با افراد ارتباط برقرار می‌کند. محتوای آموزشی و محتوای آگاهی دهنده درگیری بیشتری با مخاطب ایجاد می‌کنند و باعث بازگشت مجدد مخاطبان شما می‌شوند.

اجتناب از به کارگیری اصطلاحات تخصصی غیر قابل فهم

تیم نویسندگان یک محتوا به خوبی می‌دانند که بهره‌گیری از اصطلاحات خاص در هر موضوع می‌تواند برای مخاطب خسته‌کننده باشد. به همین دلیل با جایگزینی کلمات و عبارت ساده‌تر سعی می‌‌کنند پیام مورد نیاز را به مخاطب منتقل کنند. جدا از مقالات علمی یا سایر مطالب بسیار تخصصی، محتوای سایت باید بیشتر مکالمه‌ای باشد تا رسمی. محتوای سایت باید طوری نوشته شود که انگار شما در حال مکالمه با یک مشتری هستید.

«یک محتوا»: برترین سایت تولید محتوا   

تولید محتوا مناسب با سئو

یک محتوا، سایت فروش محتوا متخصص تولید محتواهایی است که توسط موتورهای جستجو شناسایی و خوانده می‌شوند. نویسندگان یک محتوا با استفاده از کلمات و عبارات کلیدی دست به چنین کار مهمی می‌زنند. استدلال موتورهای جستجو اینگونه است که اگر افراد زیادی محتوای سایت شما را دوست داشته باشند و به آن اعتماد کنند، ما نیز سایت شما را معتبر شناسایی می‌کنیم و در صدر نتایج جستجوهای خود به کاربران اینترنت معرفی می‌کنیم. در این صورت سایت شما تبدیل به یک سایت پربازدید می‌شود و بازدیدکنندگان اتفاقی و تصادفی کم کم جایشان را به مشتریان وفادار و ثابت محصولات و خدمات شما خواهند داد. به همین شکل بازگشت سرمایه شما سرعت پیدا می‌کند و در عین حال برای شما درآمدزایی می‌کند. 

یکی از مهم ترین اقدامات سایت های تولید و فروش محتوا، تربیت نیروهای تازه کار برای تبدیل شدن به نویسندگان حرفه ای است. اگر شما هم به تولید محتوا علاقه دارید، با ما همراه باشید. ما در یک محتوا به دنبال استخدام کارآموز تولید محتوا هستیم. با ما همراه باشید و به خانواده ما اضافه شوید.

نوشتن دیدگاه