به خوبی می‌دانیم که در دنیای دیجیتال امروز مردم رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها را جایگزین روش‌های سنتی تبلیغات کرده‌اند. پس جای هیچ‌گونه تردیدی نیست که در عصر حاضر محتوا حرف اول را می‌زند. مصرف‌کننده امروز نه تنها تحت تأثیر تبلیغات قرار نمی‌گیرد، بلکه به دنبال محتوایی است که دانش او را افزایش داده و برای مسائل و مشکلاتش راه‌حل‌ کاربردی ارائه دهد. در این فرایند، محتوا می‌تواند با ایجاد رابطه مستقیم با مخاطبان هدف خود علاوه بر اینکه پیام تجاری کسب و کار را به مشتریان بالقوه منتقل می‌کند، آنها را تشویق به اقدام برای خرید کند. حضور تأثیرگذار آنلاین و استفاده از محتوای باکیفیت منجر به جذب مشتری و در پی آن افزایش فروش و رشد کسب و کار می‌شود. اگر به تازگی وارد کسب و کار آنلاین شده‌اید و یا قصد دارید برای محتوای وب‌سایت خود محتوای تخصصی سفارش دهید، آگاهی از قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه می‌تواند نقش مهمی در تصمیم‌گیری شما ایفا کند. ما در این مطلب قصد داریم قیمت هر کلمه تولید محتوا و عوامل تأثیرگذار در قیمت نهایی محصول را بررسی کنیم. با یک محتوا همراه باشید.

قیمت هر کلمه تولید محتوا چقدر است؟

با توجه به این که محتوا یک کالای فیزیکی نیست که بتوان برای آن قیمت دقیق تعیین کرد، قیمت‌گذاری محتوا بر اساس عوامل مختلفی صورت می‌پذیرد. موضوع محتوا، سطح تخصصی بودن محتوا، محدودیت زمانی لازم برای تولید محتوا، مهارت نویسنده محتوا، تحقیق کلمات کلیدی، میزان تخصصی بودن محتوا برای سئو، بازاریابی محتوا، کیفیت ویراستاری و خدمات پشتیبانی عواملی هستند که در قیمت هر کلمه تولید محتوا تأثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، موضوع محتوا که اولین عامل تعیین کننده قیمت هر کلمه محتوا است اگر تخصصی، علمی و یا پزشکی باشد نیاز به ترجمه دارد و محتوایی که ترجمه می‌شود هزینه بیشتری دارد. علاوه بر موضوع، شرکت تولید محتوا نیز یکی از عوامل مؤثر بر قیمت گذاری محتوا است. در نتیجه شرکت‌هایی که به طور تخصصی به تولید محتوا می‌پردازند هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. با وجود اینکه نرخ تولید محتوا به صورت سالانه به‌روزرسانی می‌شود، اما بیشتر قراردادهای تولید محتوا مذاکره‌ای هستند و بر اساس توافق با کارفرما تعیین می‌شوند.

آیا تعداد سفارش در قیمت تأثیر دارد؟

یکی دیگر از عوامل قیمت گذاری تولید محتوا به ازای کلمه تعداد سفارش است. بسیاری از شرکت‌های تولید محتوا در صورت دریافت سفارش بیشتر از یک مشتری خاص هزینه کمتری را در قبال تولید محتوا دریافت می‌کنند. دلیل این موضوع بسیار ساده است! اعتماد طرفین و علاقه به همکاری بیشتر باعث می‌شود قیمت تولید محتوا به صورت توافقی کاهش پیدا کند. اگر به عنوان یک کسب و کار آنلاین قصد دارید برای مدت طولانی تولید محتوا کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برترین شرکت تولید محتوا را برای همراهی در این مسیر چالش‌برانگیز انتخاب کنید.

آیا تعداد کلمات در قیمت نهایی تاثیر دارد؟

با توجه به اینکه هزینه نهایی هر محتوا بر اساس تعداد کلمات مشخص می‌شود، هرچه محتوای شما تعداد کلمات بیشتری را در خود جای دهد هزینه شما به همان میزان افزایش پیدا می‌کند. البته تعداد کلمات محتوای مختلف از استاندارد خاصی پیروی می‌کند. به عنوان مثال، تعداد کلمات محتوایی که در وبلاگ سایت‌ها منتشر می‌شود از تعداد کلمات معرفی محصولات بیشتر است.

تاثیر کیفیت نویسنده در قیمت محتوای کلمه ای

همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، میزان تخصص و مهارت نویسنده در قیمت محتوای مورد نظر موثر است. در نتیجه هر چه سابقه کار نویسنده بیشتر باشد، به زبان‌های بیشتری تسلط داشته باشد و در بهترین حالت از آخرین الگوریتم گوگل آگاه باشد، هزینه نهایی شما افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این، میزان تخصص و مهارت نویسنده در جستجو نیز که به عنوان کیفیت نویسنده از آن یاد می‌شود می‌تواند در قیمت محتوای کلمه ای تأثیرگذار باشد. برای دستیابی به تیم متخصص و صرفه‌جویی در زمان و هزینه، پیشنهاد می‌کنیم با شرکت‌هایی همکاری کنید که به صورت تخصصی به تولید محتوا می‌پردازند.

تاثیر ویراستاری محتوا در قیمت محتوای کلمه ای

ویراستاری متن محتوا یکی از وظایف شرکت ارائه دهنده محتوا است و هیچ هزینه اضافی برای شما در پی نخواهد داشت. با وجود اینکه محتوای مورد نظر شما بر اساس کلمات کلیدی تولید می‌شود، اما میزان استفاده از این کلمات در مرحله ویراستاری انجام می‌پذیرد. به عنوان مثال، اگر قرار باشد ویراستاری محتوا به صورت تخصصی برای سئوی وب‌سایت شما انجام شود، با توجه به میزان تحقیق کلمات کلیدی و جانمایه آنها در محتوا، قیمت محتوا افزایش پیدا می‌کند. فراموش نکنید که برای بیشتر دیده شدن توسط بازدیدکنندگان تصادفی وب‌سایت خود به محتوایی نیاز دارید که برای سئو ویرایش شده باشد.

یک محتوا با بهترین کیفیت مناسب ترین قیمت در خدمت شما

شرکت یک محتوا یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های تولید محتوا در ایران است که با گردآوری تیمی از متخصصان تولید محتوا در نظر دارد با ارائه خدمات منحصر به فرد نقش خود را در رشد کسب و کارهای فعال در بستر اینترنت ایفا کند. تیم یک محتوا با بررسی بازار و جامعه هدف شما و انتخاب زبان و لحن مناسب مخاطبانتان به تولید محتوای درجه یک و دست اولی می‌پردازد که در آن هیچ گونه کپی و تقلید از دیگر وب‌سایت‌ها مشاهده نمی‌شود.

عدم کپی‌برداری، ارائه محتوای به‌روز و جذاب عواملی هستند که با ایجاد ارتباط با مخاطبان شما، آنها را تشویق به سرمایه گذاری در خدمات و محصولاتتان می‌کنند. علاوه بر این، محتوایی که به دست شما می‌رسد از فیلترهای مختلفی نظیر ویراستاری و نظارت کیفی ویراستاری عبور می‌کند که نشان دهنده نظارت دقیق افراد متخصص بر محتوای نهایی هستند. توجه داشته باشید که پس از دریافت محتوا، کار ما با شما تمام نمی‌شود و شما می‌توانید از خدمات پشتیبانی یک محتوا استفاده کنید. اگر قصد دارید با انتشار محتوای کاربردی و ارزشمند کسب و کار خود را نسبت به رقبایتان متمایز کنید با کارشناسان یک محتوا تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه به وب‌سایت یک محتوا مراجعه کنید.

 

 

 

نوشتن دیدگاه