سایت تولید محتوا رایگان

تولید محتوا یکی از بهترین روش های بازاریابی تبلیغات است که با کمک آن می توانید شاهد رشد کسب و کار اینترنتی خودتان باشید. اما به هر حال برای تولید محتوا، نیاز به پرداخت یک سری هزینه هایی مثل دستمزد نویسنده، دیتا اینتری و ... دارید. این موضوع باعث می شود که همیشه یک ابهام در گوشه ذهن شما وجود داشته باشد؛ آیا سایت تولید محتوا رایگان وجود دارد؟ واقعیت این است که هیچ فردی بدون گرفتن دستمزد برای شما کاری انجام نخواهد داد. بنابراین، باور اینکه یک سری سایت های اینترنتی اقدام به تولید محتوا رایگان می کنند، کمی سخت است. اما نگران نباشید؛ در ادامه این مقاله قصد داریم صفر تا صد تولید محتوا رایگان را به شما توضیح دهیم.

آیا سایت هایی وجود دارند که رایگان تولید محتوا کنند؟

از قدیم تا به امروز یک ضرب المثل در میان ما ایرانیان وجود داشته است «هر چقدر پول بدی، آش می‌خوری». حالا تصور کنید که یک سایت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از طریق آن اقدام به تولید محتوا رایگان کنید. آیا به نظر شما محتوای تولید شده در آن سایت ارزش قرار دادن در سایت شما را دارد؟ فارغ از این موضوع باید بگوییم که تا به امروز هیچ سایتی در زمینه تولید محتوا رایگان فعالیت نداشته است.

البته برخی از شرکت های دیجیتال مارکتینگ برای تضمین کیفیت محتواهای تولیدی خودشان، یک نمونه محتوا را به صورت رایگان به مشتری ارائه می کنند تا مشتری بتواند محتوا را بررسی و بر اساس آن، در مورد ادامه همکاری و یا عدم همکاری تصمیم بگیرد. از طرفی برخی از سایت های اینترنتی نیز به دلیل اینکه نمونه کارهای خود را منتشر کنند، یک سری نمونه محتوای رایگان در سایت قرار داده اند که البته این نمونه محتواهای یونیک نیستند و قبلا توسط یک سایت استفاده شده اند.

مقایسه کیفیت محتوای رایگان در مقابل محتوای یونیک

به طور کلی، تولید محتوا می تواند تاثیر بسیار زیادی روی رشد کسب و کار شما داشته باشد. اما دیده شده است که برخی از افراد برای کاهش هزینه های خودشان، اقدام به دریافت محتواهای رایگان از سایت های مختلف می کنند و آن ها را در سایت خودشان منتشر می نمایند. اما آیا واقعا کیفیت محتوای رایگان مانند یک محتوای یونیک است؟ پاسخ به این سوال قطعا منفی است. اما اگر می خواهید بیشتر در مورد این موضوع و تفاوت های کیفیتی میان محتوای رایگان و محتوای یونیک بدانید، با ما همراه باشید.

  • محتوای یونیک

یک محتوای یونیک می تواند به صورت ترجمه، ترجمه ای و تالیفی و یا تالیفی باشد. محتواهای یونیک به دست یک نویسنده با تجربه و با علم کافی نوشته می شوند. این محتواها به دلیل اینکه دارای یک یا چند منبع خاص هستند و یا به صورت تالیفی نگارش می شوند، یک محتوای یونیک شناخته می شوند. به این معنا که حتی یک جمله از این محتواها مشابه با محتواهای سایت رقبا و سایت های دیگر نیست.

محتوای یونیک دقیقا همان محتوایی است که می تواند باعث رتبه گرفتن سایت شما شود و بازدید سایت شما را افزایش دهد. البته انتخاب عنوان اصلی ترغیب کننده و زیرعنوان های مناسب نیز در کیفیت محتوای شما تاثیر زیادی دارد. موضوع دیگری که باید در مورد محتوای یونیک بدانید، تاثیر کلمات کلیدی انتخاب شده برای یک محتواست. هر چقدر کلمات کلیدی پرسرچ تری باشند، می توانند گزینه های بهتری برای انتشار در سایت شما باشند.

  • محتوای رایگان

یک محتوای رایگان یا بدون رعایت هیچ نکاتی تولید شده است و یا کپی از سایت های مختلف است. حتی وجود یک جمله کپی در محتوای تولید شده، می تواند باعث افت رتبه سایت شما شود. بنابراین، اگر به دنبال تولید محتوا رایگان هستید، باید بگوییم که اشتباه می کنید. تولید محتوا رایگان امکان پذیر نیست و حتی می تواند معایب زیادی را به همراه داشته باشد.

همانطور که محتوای یونیک می تواند باعث رتبه گرفتن سایت شما شود، یک محتوای رایگان می تواند تاثیر بسیار بدی روی سایت شما داشته باشد. چرا که گوگل سایت شما را شناسایی می کند و به راحتی رتبه آن را کاهش می دهد. اگر با انتشار یک محتوای یونیک به سئو سایت خودتان کمک می کنید، با انتشار یک محتوای رایگان و کپی، می توانید سئو سایت خود را تخریب کنید!

چه سایت هایی در دنیا تولید محتوای رایگان می کنند

همانطور که در کشور ایران امکان تولید محتوا رایگان وجود ندارد، هیچ یک از سایت های خارجی نیز اقدام به تولید محتوای رایگان نمی کنند. چرا که شغل تولید محتوا، یک شغل هدفمند و در عین حال سخت است. افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند، هر روز نیاز به بررسی منابع جدید، ترجمه منابع و یا بررسی کلمات کلیدی قدرتمند دارند. بدیهی است که برای انجام هر یک از این کارها، باید زمان زیادی گذاشته شود.

بنابراین، نمی توان ادعا کرد که می توان کار تولید محتوا را به صورت تخصصی انجام داد و هیچ هزینه ای را در قبال آن دریافت نکرد. البته سایت های بسیار معتبری در جهان وجود دارند که اقدام به تولید محتوا می کنند. اما همه این سایت ها برای تولید محتوای تخصصی و یونیک از مشتریان پول دریافت می کنند.

یک محتوا در کنار شما برای تولید محتوای یکتا

یک محتوا یکی از بهترین سایت های اینترنتی است که در زمینه تولید محتوای یکتا به شما کمک می کند. همانطور که تولید محتوای یکتا می تواند تاثیر زیادی روی رتبه بندی سایت شما داشته باشد، قطعا تولید محتوای کپی می تواند باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی در سایت شما داشته باشد. بنابراین، انتخاب یک سایت معتبر که تضمین یکتا بودن محتوا را به شما ارائه می کند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

سایت یک محتوا با بهره گیری از نویسندگان متخصص در زمینه تولید محتوا، به شما امکان تولید محتوای اصولی و با قیمت مناسب را می دهد. تمامی محتواهای متنی نگارش شده در مجموعه یک محتوا دارای کیفیت بالایی هستند و به راحتی می توانند باعث بهبود رتبه سایت شما شوند.

نوشتن دیدگاه