استخدام تولید محتوا پزشکی

پزشکی رشته مهمی است که با سلامت انسان‌ها سروکار دارد. با این وجود، در این حرفه نیز همچون سایر مشاغل برای جذب بیشتر بیماران به بازاریابی آنلاین نیاز است و باید به آن توجه ویژه‌ای کرد. زیرا امروزه بسیاری از افراد در فضای مجازی فعالیت داشته و اغلب برای پیدا کردن بهترین و معتبرترین پزشک و کلینیک در اینترنت به جستجو می‌پردازند. به همین دلیل طراحی یک سایت حرفه‌ای و انتشار محتوای جذاب و مفید در آن می‌تواند به جلب اعتماد و جذب هر چه بیشتر مراجعین آنلاین موثر باشد. از این رو استخدام تولید محتوا پزشکی برای سایت‌های مربوط به کلینیک‌های پزشکی شدیدا مورد نیاز است. اما به یاد داشته باشید که محتواهای مربوط به حوزه‌های تخصصی همچون پزشکی بهتر است که توسط افراد متخصص نوشته شوند. در این مطلب درباره اهمیت این مسئله بیشتر بحث خواهیم کرد.

اهمیت نوشتن محتوای پزشکی توسط نیروی متخصص

الگوریتم‌های بسیاری از رسانه‌ها از گوگل گرفته تا اینستاگرام به محتوا توجه خاصی نشان می‌دهند. بنابراین می‌توان گفت که موفقیت وب‌سایت‌ هر کسب‌وکاری به تولید محتوای منحصربه‌فرد، جذاب و مفید بستگی دارد. در صورتی که پست‌ها و مطالب پزشکی توسط افراد متخصص نوشته شود، فواید زیر را به همراه دارند:

  • به جذب هر چه بیشتر مراجعه‌کننده و بیمار جدید کمک می‌کنند.
  • آگاهی مخاطبان از برند شخصی پزشک یا کلینیک پزشکی را افزایش می‌دهند.
  • در این صورت مخاطبان بیشتر متوجه می‌شوند که با یک متخصص روبرو هستند.
  • اعتماد مخاطبان را به برند مربوطه بیشتر می‌کنند.
  • مخاطبان را به مراجعه‌کننده و در نهایت او را به مراجعه‌کننده همیشگی تبدیل می‌کنند.

شخصی که دانش کافی در زمینه پزشکی را دارد، می‌تواند متناسب با استراتژی کسب‌وکار پزشکی کلمات کلیدی مناسب را پیدا کند. همچنین چنین فردی برای یافتن ایده‌های تولید محتوا راحت‌تر می‌تواند رقبای داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار دهد.

یکی از مهمترین اقدامات برای نوشتن محتوای پزشکی، شناسایی منابع معتبر است. از آنجایی که در اغلب اوقات محتوای مربوط به سایت‌های پزشکی در حوزه سلامتی است، یک اشتباه کوچک در متن به اعتبار پزشک لطمه وارد می‌کند. بنابراین تولیدکننده محتوای پزشکی باید منابع ترجمه و تالیف محتوا را از سایت‌های معتبر و مقالات علمی بگیرد. در این صورت داشتن دانش در زمینه مربوطه برای ترجمه ساده و روان اطلاعات بسیار موثر است. به یاد داشته باشید که محتوای پزشکی باید شامل ویژگی‌های زیر باشد:

  • دارای زبانی ساده و جذاب برای مخاطب
  • قابل استناد
  • نوشته شده توسط متخصصان آشنا به حوزه پزشکی
  • امکان مشاهده لحن و زبان برند در متن

یک محتوا تولید کننده محتوای پزشکی

در فضای مجازی شرکت‌های مختلفی وجود دارند که در زمینه تولید محتوای پزشکی فعالیت می‌کنند. پیشنهاد ما به شما پزشکان و کلینیک‌های پزشکی این است که برای تولید محتوای وب‌سایت‌های خود به تیم یک محتوا مراجعه بفرمایید. زیرا بسیاری از افرادی که در این تیم مشغول به کار هستند، چندین سال سابقه ارائه خدمات به پزشکان را در کارنامه خود دارند. به عبارت دیگر، متخصصان تولید محتوای یک محتوا با حوزه پزشکی آشنایی کافی داشته و مقاله را با کلمات بی‌ارزش و بدون اعتبار علمی پر نمی‌کنند.

همانطور که بیان شد، محتوانویسی در حوزه سلامت و پزشکی اهمیت زیادی دارد. تولید محتوایی غیر قابل استناد، علاوه بر اینکه به اعتبار پزشک صدمه می‌زند، حتی برای سلامتی بیماران نیز مضر است. به همین دلیل یک محتوا به شدت نسبت به محتوای نوشته شده توسط تیم خود مسئولیت‌پذیر است و آن‌ها را از چندین فیلتر رد می‌کند. تمام این اقدامات برای این است که محتوای نهایی کاملا معتبر و حرفه‌ای باشد.  

همچنین این مجموعه با توجه به اهمیت ارزیابی بازدهی نتیجه کار دائما فرآیند تولید محتوا را در رسانه مشتریان بررسی کرده و تغییرات لازم را برای بهبود انجام می‌دهد. متخصصان یک محتوا به منظور برندسازی سعی می‌کنند که در متن اشاراتی به نام کسب‌وکار داشته باشند. همینطور برای ثبت نام پزشک یا کلینیک در ذهن مخاطبان تجربیاتی را بازگو می‌کنند. 

1محتوا استخدام نیروی تولید محتوای پزشکی

یک محتوا همواره در تلاش است که افراد مستعد و متخصصی را در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی به تیم خود اضافه کند. در نتیجه این مجموعه با استخدام تولید محتوا پزشکی و سایر رشته‌ها به رشد و توسعه کسب‌وکارهای مشتریان کمک می‌کند. برای اینکه با این شرکت تولید محتوا همکاری داشته باشید، داشتن شرایط زیر ضروری است:

  • انگیزه برای یادگیری مطالب جدید.
  • توانایی فعالیت در تیم و مسئولیت‌پذیر بودن.
  • آشنایی با اصول و قواعد دستور زبان فارسی
  • تسلط بر اینترنت و جستجو در دنیای وب
  • دسترسی به سیستم کامپیوتری و تلفن همراه هوشمند
  • علاقه به تولید محتوا

لازم به ذکر است که همکاری با یک محتوا به صورت آنلاین است. بنابراین نیازی به حضور شما در یک مکان فیزیکی مشخص نیست. شما می‌توانید به راحتی در خانه مشغول به کار شده و از راه تولید محتوا درآمد داشته باشید. همچنین اشتغال به حرفه تولید محتوا به صورت دورکاری هزینه‌های رفت‌وآمد و خطرات ناشی از عبور و مرور در سطح شهر را نیز کاهش می‌دهد.

نوشتن دیدگاه