دوره استراتژی سئو

به بهینه سازی موتور های جستجو که رتبه صفحات سایت شما را در موتور های جستجو مانند گوگل بالا می برد، سئو می گویند. به سبب آن که جستجو یکی از اصلی‌ترین روش های یافتن محتوا است، رتبه بالای سایت در موتورهای جستجو خواهد توانست سبب افزایش ترافیک، بیشتر دیده شدن و در نهایت فروش بیشتر خدمات و محصولات آن گردد. در مقاله دوره استراتژی سئو قرار است درباره ی سئو، وظایف سئو کار و سرفصل های آموزشی دوره استراتژی سئو به شما اطلاعات مفیدی بدهیم. چنان چه می خواهید رتبه ی سایت خود را بالا ببرید پیشنهاد می کنیم از سئو برای سایت خود استفاده کنید. استفاده درست از اصول سئو باعث می شود سایت شما به بالاترین رتبه ی گوگل برسد. شما برای این که بتوانید از سئو استفاده کنید نیاز به داشتن یک سئو کار و استراتژی سئوی مناسب دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله ی دوره استراتژی سئو که توسط تیم محتوایی یک محتوا تهیه شده است را تا انتها مطالعه نمایید.

 

دوره استراتژی سئو

دوره آنلاین آموزش تدوین استراتژی سئو

در سایت های مختلف دوره آنلاین آموزش تدوین استراتژی سئو برای شما تهیه وجود دارد که با آن ها می توانید به طور کامل با استراتژی سئو آشنا شوید و نحوه ی تدوین آن را یاد بگیرید. شما با گذراندن این دوره ها می توانید تمام آن چه که برای ارتقا سئو خود به آن نیاز دارید را فرا گیرید. بعضی از این دوره ها رایگان هستند اما اگر بخواهید تمام نکات را به طور کامل یاد بگیرید بعد از گذراندن دوره های پایه ای و رایگان، توصیه می کنیم با استادان خبره دوره های دیگری را نیز بگذرانید.

دوره آنلاین آموزش تدوین استراتژی سئو

مباحث دوره استراژی سئو

در ادامه می خواهیم سرفصل هایی که قرار است در این دوره ها آموزش می بینید را برایتان قرار دهیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید و بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. شما با گذراندن این سرفصل ها و تمرین و تکرار فراوان در گذر زمان می توانید به یک استراتژیست ماهر در حوزه ی سئو تبدیل شوید.
سرفصل های دوره استراتزی سئو:

  • بخش اول: درک استراتژی سئو

قسمت ۱: بیان تعریف و توضیح دقیق استراتژی سئو
قسمت ۲: بیان علت نیازمند بودن ما به استراتژی سئو
قسمت ۳: بیان هدف کاربر از جستجو
قسمت ۴: بیان نحوه انتخاب کلمه کلیدی درست برای صفحه اصلی سایت
قسمت ۵: بیان نحوه استفاده از کلمات کلیدی برای دسته بندی و همچنین نحوه استفاده از کلمات مختلف برای برچسب ها
قسمت ۶: بیان تغییرات استراتژی سرچ توسط کاربران
قسمت ۷: بیان نحوه یافتن هدف و نیاز کاربر
قسمت ۸: بیان تعریف و توضیح معنای دقیق و درست کنیبالیزیشن

  • بخش دوم: تحقیق جامع کلمات کلیدی

قسمت ۱: بیان نحوه استفاده از تجربه
قسمت ۲: بیان تعریف و توضیح دقیق کلمات عمومی
قسمت‌۳: معرفی کامل و دقیق گوگل ساجسشن
قسمت ۴: بیان تعریف و توضیح دقیق کیورد تول
قسمت ۵: بیان تعریف و توضیح دقیق کیورد اوری ‌ور
قسمت ۶: بیان تعریف و توضیح دقیق ابزار
قسمت ۷: معرفی یک روش فوق العاده برای یافتن ایده محتوا و کلمات کلیدی

مباحث دوره استراژی سئو 

  • بخش سوم: آنالیز دقیق کلمات و هدف کاربر

قسمت ۱: بیان توضیح و تعریف دقیق چیدن استراتژی سایت
قسمت ۲: بیان توضیح و تعریف دقیق ستراتژی دسته بندی
قسمت ۳: بیان مثال عملی از بوم استراتژی
قسمت ۴: بیان استراتژی چیدمان صفحات
قسمت ۵: نقشه ی راه سئوی یک سایت

  • بخش چهارم: آموزش عملی

آموزش عملی همه ی مراحل و چیدن استراتژی یک سایت با ذکر مثال و دادن تمرین

نتیجه گیری نهایی درباره ی مقاله ی دوره استراتژی سئو

در این مقاله دوره استراتژی سئو را به همراه سر فصل های کامل آن به شما معرفی کردیم. این دوره ها، اگر به درستی و با استاد درست انتخاب شوند می توانند بسیار جامع باشند و شما را به کلی از لحاظ سطح اطلاعات ارتقا دهند. در پایان از این که تا انتهای مقاله ی دوره استراتژی سئو با سایت ما همراهی بودید عمیقا از شما همراهان عزیز سپاسگزاریم و امید داریم که در مقاله ی دوره‌ استراتژی سئو توانسته باشیم به شما اطلاعات لازم را داده باشیم.
در پایان لازم است ذکر کنیم شما می توانید برای هر نوع سوالی که دارید با پشتیبانان ما در سایت یک محتوا تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. و مسیر کاری خود را با قدم های محکم تری پایه گذاری کنید.

 

نوشتن دیدگاه