تعرفه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی، بسترهایی فوق‌العاده برای ارتباط آدم‌ها با هم هستند؛ پلتفرم‌هایی که افراد مختلف را از تمام نقاط جهان در فضایی به کوچکی صفحه‌های تلفن‌های هوشمند دور هم جمع کرده‌اند تا فاصله‌ی فیزیکی به چیزی بی‌معنا تبدیل شود. همین برداشته شدن فاصله‌ها باعث شده تا قواعد و مناسبات تجاری به سطح جدیدی ارتقا پیدا کنند. امروزه تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای معرفی برندها به مخاطبان و رونق کسب‌وکارها است. گروه کارشناسان تولید و بازاریابی محتوایی «یک محتوا» به شما کمک می‌کند تا با تولید بهترین محتوا برای شبکه‌های اجتماعی‌تان، به یکی از مدعیان این عرصه تبدیل شوید و میدان رقابت‌های دیجیتالی را از آن خود کنید. ضمنا اگر می خواهید نویسنده محتوای اینستاگرام شوید و در این کار پیشرفت کنید، کافی است به صفحه استخدام کارآموز تولید محتوا شوید و کارآموز ما شوید تا صفر تا صد تولید محتوا را در کنار برترین تولیدکنندگان محتوای ایران یاد بگیرید.

خدمات شبکه های اجتماعی

شاید فکر کنید تولید محتوا و مدیریت یک صفحه‌ی اجتماعی نباید کار پیچیده، تخصصی و چندان سختی باشد. خب همه‌چیز به هدف شما از تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی‌تان، بستگی دارد. اگر صفحه‌ی شما در هریک از شبکه‌های اجتماعی محلی برای گذراندن اوقات فراغت یا به عبارت دقیق‌تر یک صفحه‌ی شخصی باشد، این حرف کاملاً درست است. اما اگر شما شبکه‌های اجتماعی را به چشم بستری پول‌ساز و محلی برای بازاریابی کسب‌وکارتان ببینید چه؟ باز هم می‌شود گفت که تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی کاری نیست که نیاز به تجربه و تخصص داشته باشد؟
بگذارید روراست باشیم. هیچ صفحه‌ی اجتماعی کاری بدون تولید دقیق و حرفه‌ای محتوا و بدون مدیریت اصولی و هدفمند، نمی‌تواند در دنیای بازاریابی دیجیتال موفق باشد. تولید و مدیریت محتوای صفحه‌های کاری و تجاری یکی از تخصصی‌ترین کارهایی است که باید آن را به دست متخصصان دیجیتال مارکتینگ سپرد.
قبل از هرچیز شما باید بدانید مخاطبان برند شما بیشتر در کدامیک از شبکه‌های اجتماعی حضور دارند. فیسبوک، توئیتر، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، ...؟ بعد از آن نوبت به این می‌رسد که محتوای مناسب این شبکه‌های اجتماعی را به‌طور تفکیک‌شده، اختصاصی و متناسب با اقتضای هر شبکه تولید کنید و صفحه‌تان را طوری مدیریت کنید که روزبه‌روز دنبال‌کنندگان بیشتری پیدا کند و شما را به اهداف تجاری‌ان برساند.
تیم بازاریابی محتوایی «یک محتوا» این‌جاست تا شما را در این مسیر قرار دهد و حرکت شما را به سمت اهداف تجاری و مالی‌تان آسان کند. ما در «یک محتوا» به شما کمک می‌کنیم تا مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی را برای کسب‌وکارتان شناسایی کنید. متخصصان دیجیتال مارکتینگ ما در مرحله‌ی بعدی صفر تا صد تولید و مدیریت محتوای این شبکه‌های اجتماعی را به‌جای شما بر عهده می‌گیرند و صفحاتی زیبا، آموزنده، حرفه‌ای و مخاطب‌پسند را برای شما ایجاد و اداره می‌کنند.

خدمات شبکه های اجتماعی

هزینه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی

بسیاری از مشتریان ما در همان ابتدای جلسات مشاوره از ما می‌پرسند که هزینه‌ی تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی چقدر است؟ حقیقت این است که این سؤال یک جواب قاطعانه ندارد. نگاهی به هرکدام از شبکه‌های اجتماعی بیندازید. ببینید این شبکه‌ها تا چه اندازه با هم متفاوتند. از تمرکزشان بر محتوای متنی، صوتی، تصویری و ... گرفته تا طول متن‌هایی که می‌توانیم در آن‌ها بارگذاری کنیم، تا نحوه‌ی مدیریت ایده‌آل آن‌ها... این شبکه‌ها استانداردهای متفاوتی دارند که باید مطابق با آن استراتژی محتوایی و مدیریتی منحصربه‌فردی را برای هرکدام در پیش گرفت.
همه‌ی این موارد در تعیین تعرفه‌ی تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی مختلف تعیین‌کننده هستند. بیایید نگاهی دقیق به هرکدام از این شبکه‌های اجتماعی معروف و مهم بیندازیم:

  • اینستاگرام: اینستاگرام یکی از مطرح‌ترین شبکه‌های اجتماعی این روزهاست. تعرفه‌ی تولید محتوا و مدیریت یک صفحه‌ی اینستاگرام به عواملی مثل تعداد پست‌ها و استوری‌ها در هر روز، تعداد اسلایدهای هر پست، میزان تخصصی بودن متن هر پست، طراحی گرافیکی صفحه و مواردی از این دست بستگی دارد.
  • فیسبوک: فیسبوک از قدیمی‌های بازاریابی اجتماعی است. عمده تمرکز فیسبوک بر نوشتن متن‌هایی است که برای مخاطب آموزنده باشد و او را قانع کند که با شما همراه شود. البته که وجود تصاویر و ویدئوها هم در این شبکه لازم است و در تعیین تعرفه‌ی نهایی مؤثر است.
  • لینکدین: حرفه‌ای‌ها لینکدین را خوب می‌شناسند؛ بستری برای برقراری ارتباطات کاری و حرفه‌ای. بیشترین تمرکز لینکدین بر نوشتن مقاله‌های تخصصی و آموزنده است و تعرفه‌ی آن بیشتر بر همین اساس تعیین می‌شود.
  • توئیتر: توئیتر از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که توانسته کاربران بسیار زیادی را عاشق خود کند. تولید و مدیریت محتوای توئیتر یکی از چالش‌برانگیزترین کارهاست. توئیت‌های شما باید کوتاه، جذاب و تأثیرگذار باشد. درنتیجه تعرفه‌ی آن با شبکه‌ای مثل اینستاگرام به کلی متفاوت است.

هزینه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی

جدول تعرفه‌ی تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی

 

 شبکه اجتماعی  پکیج تولید محتوا و مدیریت صفحه  تعرفه
 اینستاگرام  طراحی پست، استوری، کپشن‌نویسی، تولید اینفوگرافیک، موشن‌گرافی، ویدئو و گیف‌های مرتبط به همراه هشتگ‌گذاری و جذب فالوئر واقعی  ماهیانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
 فیسبوک  پست فیسبوک نوشتن و درج محتوای متنی حرفه‌ای، ویدئوهای سفارشی، محتوای اصیل و درگیرکننده، هشتگ‌گذاری و جذب مخاطب  ماهیانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
 توئیتر  تولید توئیت‌های جذاب و درگیرکننده، طراحی تصاویر، ویدئوها و گیف‌های اختصاصی و مدیریت صفحه‌ی توئیتر  ماهیانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
 لینکدین  مقالات تخصصی لینکدین، تولید عکس‌ها، اینفوگرافیک‌ها و ویدئوهای اختصاصی برای هر محتوا و مدیریت صفحه به همراه افزایش بازدیدکنندگان  ماهیانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
 کانال تلگرام  تولید محتوای کانال تلگرامی، ویرایش تصاویر، استفاده از هشتگ‌های مرتبط و افزایش اعضای کانا  ماهیانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
نوشتن دیدگاه