سایت های کاربردی برای تولید محتوا

امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کارها و مدیران سایت‌ها در سراسر دنیا برای تولید مطالب مورد نیاز خود به سایت های کاربردی برای تولید محتوا مراجعه می‌کنند. زیرا در چند سال اخیر با توجه به گسترش تعداد کسب‌وکارهای اینترنتی، نیاز به محتوا و بازاریابی محتوایی بیش از پیش احساس می‌شود. بنابراین سایت‌هایی که می‌خواهند جایگاه برتری را در رتبه‌بندی گوگل به دست آورند، باید با بهترین شرکت‌های تولید محتوا همکاری نمایند. در واقع این سایت‌ها تنها از طریق انتشار محتواهای یکتا و سئو شده است که می‌توانند نظر مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند. در این مطلب علاوه بر آشنایی بیشتر با کاربرد این سایت‌ها، درباره برخی از معتبرترین منابع در زمینه محتوانویسی  شناخت پیدا خواهید کرد.

کاربرد سایت ها برای تولید محتوا چیست؟

سایت های کاربردی برای تولید محتوا به شما کمک می‌کنند که فرآیند تولید و انتشار محتوای مورد نیاز خود را برون‌سپاری کنید. در واقع این سایت‌ها روند تولید محتوا و سئوی سایت را آسان‌تر می‌سازند.

بخش مقالات سایت کارآمدترین ابزار بازاریابی برای معرفی محصول یا خدمات و توسعه هر نوع سایتی است. این بخش فضای مناسبی را برای انتشار محتوای عالی در اختیار شما قرار می دهد. البته نکته مهم این است که مطالب منتشر شده در وبلاگ سایت حاوی مطالبی مفید، آموزنده، جذاب و خواندنی باشند. دستیابی به این اهداف به ظاهر ساده است، اما در حقیقت ایجاد محتوای کارآمد، امری دشوار محسوب می‌شود. اگر زمان کافی برای نوشتن محتوا ندارید یا این کار را بلد نیستید، می‌توانید از سایت‌های ایرانی و خارجی برای تولید محتوا استفاده کنید. این سایت‌ها برای ویرایش عکس و ویدیو نیز به شما کمک می‌کنند.

مطالعه رد پای رقبا در جاهای مختلف برای تولید محتوا

یادگیری روش‌های آنالیز محتوای رقبا برای هر کسب‌وکاری ضروری است. شما در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید، مسلما تنها نیستید و رقبا و همکارانی در بیزینس خود دارید. بنابراین در چنین فضایی خودبه‌خود رقابت ایجاد می‌شود و برای دیده شدن باید تلاش کنید. محتوانویسی و بازاریابی محتوایی نیز از این امر مستثنی نیست. برای رشد کسب‌وکار خود در این زمینه باید محتوای رقبای خود را از جنبه‌های مختلف به خوبی تجزیه و تحلیل کنید.

شما باید از مطلبی که همکاران و رقیبانتان منتشر می‌کنند، آگاه باشید. این امر باعث می‌شود که جذاب‌ترین و یونیک‌ترین محتوا را تولید نمایید. فرا گرفتن تکنیک‌های تحلیل رقبا در پیشبرد اهداف کسب‌وکارتان و تدوین درست استراتژی محتوا شما را یاری خواهد کرد. با این کار، از تلاش رقبا به نفع خود استفاده خواهید کرد.

معرفی 5 سایت کاربردی تولید محتوا در دنیا

تعداد شرکت‌هایی که به صورت تخصصی در زمینه تولید محتوا مشغول به کار هستند، افزایش یافته است. در ادامه به معرفی تعدادی از سایت های کاربردی برای تولید محتوا در دنیا پرداخته‌ایم.

سایت Forbes

فوربز از جمله قدیمی‌ترین سایت‌های جهان است که در زمینه مسائل اقتصادی آمریکا و جهان فعالیت می‌کند. در طی سال‌های گذشته اصلی‌ترین محتواهای اقتصادی توسط این دو هفته‌نامه منتشر شده است. همچنین در این سایت امکان مشاهده اطلاعات مهم اقتصادی جهان میسر است. در فوربز با جدیدترین فرمت تولید محتوای تخصصی در حوزه اقتصاد آشنا خواهید شد. پیشنهاد ما به شما این است که اینفوگرافیک‌های فوربز را نیز دست‌کم نگیرید.

سایت Science Direct

سایت Science Direct همانطور که از اسمش مشخص است، حاوی مقالات عملی است. این سایت دربرگیرنده بیش از دو هزار مقاله علمی و 50 کتاب به زبان انگلیسی است. این منابع در زمینه‌های مختلفی همچون ریاضی، فیزیک، شیمی، مکانیک و بسیاری رشته‌های دیگر هستند. بنابراین اگر نیاز به منابعی برای تولید محتوای تخصصی داشتید، سری به این سایت بزنید.

سایت Mashable

سایت مشیبل یک سایت خبری است که به انتشار آخرین اخبار رسانه‌های اجتماعی می‌پردازد. این شرکت همواره در تلاش است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع خبری قلمداد شود. البته این سایت علاوه بر رسانه‌های اجتماعی، در زمینه انتشار اخبار مرتبط با فناوری، اخبار دسته اول اقتصادی و سرگرمی نیز فعالیت می‌کند. اگر به دنبال سایت های کاربردی برای تولید محتوا در موضوعات مختلف هستید، حتما از استراتژی تولید محتوای سایت مشیبل بهره ببرید.

سایت Buzzfeed

شرکت آمریکایی بازفید در زمینه تولید و انتشار محتوای وایرال شده عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. اگر قصد تولید محتوای ویروسی را دارید، توصیه ما به شما بررسی محتواهای بازفید با دقت بسیار زیاد است.

سایت CNET

سایت سی‌نت رسانه‌ای است که به صورت تخصصی در زمینه فناوری به تولید محتوا می‌پردازد. مطالب منتشر شده در این سایت بسیار گسترده و متنوع هستند. در واقع سی‌نت مطالب زیادی از نظرات کاربران گرفته تا اخبار و وبلاگ‌های مرتبط با دنیای فناوری و ابزارهای الکترونیکی را منتشر می‌کند. همچنین در این سایت می‌توانید راهنماهایی را در حوزه تکنولوژی، پادکست و ویدیوهای اختصاصی مطالعه بفرمایید.

به یاد داشته باشید که محتوای کاربردی و مرجع با موضوع فناوری همیشه طرفداران زیادی داشته است، بنابراین سی‌نت را دنبال کنید.

یک محتوا سایتی کاربردی برای تولید محتوا

یک محتوا یکی از سایت های کاربردی برای تولید محتوا است که در این حوزه سابقه‌ای درخشان و طولانی دارد. تولید محتوای متنی، صوتی و تصویری و همینطور طراحی گرافیک نیز از خدمات این مجموعه به حساب می‌آیند.

آژانس بازاریابی دیجیتال یک محتوا با بهره مندی از تعداد زیادی نویسنده سئوکار، تایپیست محتواگذار، گرافیست و موشن کار توانایی ارائه محتوایی با قیمت مناسب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارد. اگر به دنبال سایت تولید محتوای باکیفیت هستید، یک محتوا می‌توان انتخاب خوبی برای شما باشد.  نویسندگان یک محتوا در حوزه نوشتن محتوای متنی بهترین‌های ایران هستند. شما همچنین می‌توانید در بخش بلاگ یک محتوا مقالات آموزشی در حوزه تولید محتوا و سئو سایت را بخوانید. مطالب ما به شما در تولید محتواهای بهتر و مفیدتر کمک می‌کنند.   

نوشتن دیدگاه