ابزار تولید محتوای ویدیویی + معرفی 10 نمونه پرکاربرد

ما در عصر تکنولوژی‌ مبتنی بر تصاویر زندگی می‌کنیم. این موضوع بیانگر این است که اگر شما برای تولید محتوای بصری استراتژی ویژه‌ای نداشته باشید، مخاطبان خود را از دست می‌دهید. یک محتوا به عنوان یکی از برترین شرکت‌های متخصص تولید محتوا به صاحبان مشاغلی که قصد دارند کسب و کار خود را رونق بدهند پیشنهاد می‌کند برای تولید محتوای کاربر پسند از ابزار تولید محتوای ویدیویی استفاده کنند. در این مطلب به معرفی 10 نمونه پرکاربرد ابزار تولید محتوای ویدیویی پرداخته می‌شود و روش کار  یکی از محبوب‌ترین ابزارهای تولید محتوای ویدیوی به شما عزیزان توضیح داده می‌شود. با یک محتوا همراه باشید.

معرفی ابزارهای تولید محتوای تصویری ویدئویی

ابزارهایی که برای تولید محتوای ویدیویی مورد استفاده قرار می‌دهید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. تولید کننده محتوای ویدیویی پس از بررسی نیازهای خود به انتخاب مناسب‌ترین ابزار  تولید محتوای ویدیویی می‌پردازد. از کاربردی‌ترین ابزارهای تولید محتوای ویدیویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. Filmora: این ابزار یکی از برترین ابزارهای تولید محتوای تصویری ویدئویی به شمار می‌رود که لازم است برای استفاده بر روی رایانه شما نصب شود. اگر قصد دارید ویدیوهای گوپرو، ویدیوهای گوشی‌های هوشمند و ویدیوهای دوربین‌های فیلمبرداری مختلف را به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید، Flimora می‌تواند گزینه مناسبی باشد.  
  2. iMovie: اگر گوشی هوشمند شما اپل است، می‌توانید برای ویرایش و تولید محتوای ویدیویی از این برنامه انحصاری اپل استفاده کنید. این برنامه نه چندان جدید به شما امکانات قابل توجه‌ای را ارائه می‌دهد.
  3. VideoScribe: این ابزار بر خلاف ابزارهایی که تاکنون از آنها یاد شد برای تولید محتوای ویدیویی انیمیشینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. VideoScribe به شما فضای سفیدی را ارائه می‌دهد که در آن یک دست مشغول به تصویر کشیدن انیمیشین است. این نوع انیمیشن برای تولید محتوای ویدیویی آموزشی بسیار مناسب است.

 معرفی ابزارهای تولید محتوای تصویری ویدئویی

  1. Wideo: این ابزار یکی از برترین ابزارهای مورد استفاده برای تولید محتوای انیمیشنی است. شما می‌توانید علاوه بر تولید انیمیشن خطی، افکت صوتی مورد نظر خود را به ویدیو اضافه کنید و تأثیر بیشتری بر مخاطب خود بگذارید. استفاده از Wideo نیاز به هیچ مهارت خاصی ندارد و شما به آسانی می‌توانید محتوای ویدیویی کاملاً حرفه‌ای تولید کنید.
  2. Vyond: این ابزار یکی از جامع‌ترین ابزارهای تولید محتوای ویدیویی است. از امکانات بی‌نظیر این ابزار می‌توان به موسیقی پس‌زمینه، افکت‌های صوتی و افکت‌های تصویری اشاره کرد. Vyond برای تولید محتوای ویدیویی آموزشی بسیار مناسب است.
  3. Videoshop: این ابزار یکی از ساده‌ترین ابزار تولید محتوای تصویری ویدئویی‌ست که شما می‌توانید محصول نهایی را در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی اشتراک گذاری کنید. این ابزار کاربردی به کاربر اجازه می‌دهد استراتژی بازاریابی ویدئویی قدرتمندی را برای خود ایجاد کند. Videoshop برای افرادی که به تازگی کار خود را در رسانه‌های اجتماعی شروع کرده‌اند بسیار مناسب است.
  4. WeVideo: اگر به دنبال ک ابزاری هستید که بتواند به سادگی تمامی نیازهای شما را در مورد کسب و کارتان بر طرف کند، WeVideo گزینه منحصر به فردی برای شما خواهد بود. این ابزار یکی از ابزارهای همه‌کاره به شمار می‌رود که می‌تواند در کمپین‌های تبلغیاتی تا کارهای آموزشی مورد استفاده قرار بگیرد.

معرفی ابزارهای تولید محتوای تصویری ویدئویی 

  1. Promo: این ابزار برای تولید آنلاین محتوای ویدیویی بسیار مناسب است. از ویژگی‌های Promo می‌توان به الگوهای حرفه‌ای از پیش ساخته شده، ویرایش آسان ویدیوها و کیفیت بالای محصول خروجی اشاره کرد. شما می‌توانید از ابزار رایگان کلاژ نیز که در Promo تعبیه شده است استفاده کنید و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید.
  2. Magisto: این ابزار می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی خلاقیت شما را به اوج برساند. Magisto دستیار ویرایش محتوای ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما در انتشار برترین ویدیوهای تبلیغاتی کمک می‌کند. این ابزار کاملاً حرفه‌ای اطلاعات ویدیوی شما را بررسی می‌کند و با شناسایی نقاط ضعف باعث پیشرفت ویدیوهایی آینده شما می‌شود.
  3. Animoto: اگر برای تولید محتوای ویدیویی مناسب کسب و کارتان فرصت کافی ندارید این ابزار می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. شما به راحتی می‌توانید تصاویر، موسیقی، فونت‌ها و دیگر موارد را برای ساخت یک ویدیوی درجه یک بکار بگیرید. جالب است بدانید که نسخه رایگان این ابزار کاربردی به راحتی می‌توان نیاز شما را در مورد ساخت ویدیوهای باکیفیت برطرف سازد.   

اهمیت ابزارهای تولید محتوای تصویری ویدئویی 

اهمیت ابزارهای تولید محتوای تصویری ویدئویی

همانطور که در مقدمه ذکر شد، ویدئو در سال‌های اخیر رشد زیادی داشته است. با افزایش محتواهای منتشر شده در سطح اینترنت، مخاطبان به دنبال تنوع هستند و ظرفیت ارتباطی ویدیو به تولید کنندگان محتوا روش‌های جدیدی را برای متمایز کردن خود ارائه می‌دهد. مطالعات نشان می‌دهند که ویدئو به شکل غیر قابل تصوری نرخ تبدیل را بهبود می‌بخشد. تنها با قرار دادن یک ویدیو در صفحه فرود خود می‌توانید نرخ تبدیل خود را تا ۸۰ درصد افزایش دهید. علاوه بر این، افرادی که ویدیوی شما را تماشا می‌کنند نیز 64 درصد بیشتر احتمال دارد محصول شما را خریداری کنند. شرکت یک محتوا با سال‌ها سابقه در زمینه تولید محتوای علمی، سبک زندگی، اقتصادی، آموزشی و سرگرم کننده، به شما پیشنهاد می‌کند از محتوای ویدیویی غافل نشوید. اگر قصد دارید کسب و کار خود را متحول کنید و محتوای درجه یک خود را بر اساس به‌روزترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ و سئو منتشر کنید، ابزارهای تولید محتوای تصویری ویدئویی که در این مطلب برای شما جمع‌آوری شده است را مورد بررسی قرار دهید. پس از بررسی ابزارهای ذکر شده، بر اساس نیاز خود (انیمیشن، استاپ موشن و موارد دیگر) مناسب‌ترین ابزار را انتخاب کنید و برای کار کردن با آن آماده شوید. علاوه بر این، اگر قصد دارید در کمترین زمان ممکن به محتوای تصویری ویدئویی باکیفیت و استاندارد دست پیدا کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با تیم متخصص تولید محتوای یک محتوا تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید. اگر می خواهید بدانید UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر چیست و به چه کاری می‌آید، یک محتوا مطلب مفیدی در این باره منتشر کرده است تا شما آگاه شوید. با یک محتوا هر آنچه را که از تولید محتوا باید بدانید شرح داده شده است.

نوشتن دیدگاه