سئو سایت های کوچک به چه صورت است؟

ممکن است تا کنون با این سوال مواجه شده باشید که آیا باید به سئو سایت کوچک اهمیت داده شود؟ در پاسخ باید گفت بله. اتفاقا یک سایت تازه کار باید حتما به سئو سایت کوچک خود اهمیت بدهد تا بتواند مخاطبین و مشتریان بیشتری جذب نماید.
اصولا در راه اندازی یک وبسایت جدید، اولین و تقریبا ساده ترین مرحله، طراحی و ساخت سایت خواهد بود. اما اگر بخواهید این سایت کوچک و نوظهور را به یک وبسایت مفید و مورد اعتماد تبدیل کنید باید به دنبال اجرای سئو و بهینه سازی آن باشید. برای مثال، یکی از ترفندهای فوق العاده برای بهینه سازی سئوی سایت های نسبتا شناخته شده، گرفتن بک لینک است. گرفتن بک لینک یعنی سایت های دیگر به محتوای ما اعتماد دارند. در نتیجه کاربران خود را برای مراجعه به آن تشویق می کنند. اما این ترفند برای یک سایت کوچک عملی نیست و باید به سراغ ترفندهای دیگر سئو برویم.
بالا بردن سرعت سایت، تولید محتوای مناسب و مرتبط با موضوع وبسایت و به کار بردن کلمات کلیدی محبوب و پربازدید از جمله مواردی هستند که می توانند به بهینه سازی سئو سایت کوچک شما کمک فراوانی کنند. در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری درباره نحوه بهینه سازی سئوی سایت های کوچک ارائه خواهیم داد.

سئو سایت های کوچک به چه صورت است؟

آیا استراتژی سئو سایت کوچک با بزرگ متفاوت است؟

معمولا ارتقای یک سایت بزرگ و شناخته شده نسبت به یک سایت کوچک که به تازگی ساخته شده است، ساده تر انجام می گیرد. زیرا سایت های بزرگ و شناخته شده معمولا با روش هایی مانند گرفتن بک لینک از وبسایت های دیگر رشد سریع تری دارند. اما بهینه سازی سئو سایت کوچک نیاز به زمان و انرژی بیشتری خواهد داشت.
در واقع، یک سایت کوچک برای اینکه بتواند از رقبای خود پیشی گرفته و به یک وبسایت شناخته شده تبدیل شود باید یک استراتژی سئوی قوی انتخاب کند. برای بهینه سازی یک سایت کوچک و تازه کار لازم است اقدامات مهم زیر در نظر گرفته شود:
• تولید محتوای مفید و مناسب با استفاده از کلمات کلیدی پرکاربرد
• سرمایه گذاری و اجرای تبلیغات موثر برای محتوای تولید شده در وبسایت
• بهینه سازی صفحات وبسایت و رفع مشکلات فنی نظیر کاهش سرعت سایت یا لینک های خراب
• پاسخ به سوالات یا یادداشت ها و نظرات کاربران وبسایت برای ارتباط بیشتر با مخاطبین
• استفاده از سئوی محلی برای شناخته شدن و ارتقای وبسایت
• به روزرسانی منظم محتوای موجود بر روی سایت
البته تمامی این موارد برای سئوی وبسایت های بزرگ نیز انجام می گیرد. با این حال، ضرورت استفاده از این ترفندها برای بهینه سازی سئو سایت کوچک بیشتر است.

سئو سایت های کوچک به چه صورت است؟

روش سئو سایت کوچک شرکتی

سئو سایت کوچک شرکتی نیز مانند سئوی هر وبسایت دیگری به اقدامات تخصصی نیاز دارد. در نظر داشته باشید که بهینه سازی سئو سایت کوچک شرکتی از همان ابتدای طراحی سایت آغاز می شود. در اصل، پیکربندی و قالب سایت باید به گونه ای باشد که ربات های خزنده گوگل بتوانند با آن تعامل داشته باشند. این مساله به نحوه کدنویسی و کدگذاری صفحات سایت بستگی خواهد داشت. بنابراین، بهتر است پیش از ساخت یک سایت شرکتی، با یک تیم قوی در زمینه سئو سایت در ارتباط باشید.
پس از ساخت قالب سایت، برای بهینه سازی سئو سایت باید قبل از هر چیز کلمات کلیدی مرتبط را بیابید. این کار چه برای بهینه سازی صفحات و چه برای تولید محتوای وبسایت شما مفید است.
تولید محتوای متناسب با موضوع وبسایت گام مهم بعدی در بهینه سازی سئو سایت کوچک شرکتی است. برای تولید محتوای خوب و ارزشمند، ابتدا باید کلمات کلیدی پربازدید و محبوب نزد کاربران را بیابید. استفاده از این لغات برای تولید محتوای مورد علاقه کاربران، باعث افزایش ترافیک یک سایت کوچک شرکتی خواهد شد.
بررسی خطاهای موجود در پیکربندی سایت نیز از ضروریات بهینه سازی سئو سایت کوچک شرکتی است. یک سایت همواره باید از نظر سرعت بارگذاری، خرابی لینک ها و بررسی بک لینک ها (در صورت وجود) و دیگر موارد بررسی و اصلاح گردد. وجود خطا باعث می شود تا ربات های گوگل در برخورد با وبسایت شما از آن عبور کرده و به سراغ سایت های رقیب بروند.

سئو سایت های کوچک به چه صورت است؟

سایت های کوچک برای پیروزی در میدان رقابت سئو باید چکار کنند؟

هر کسب و کاری برای پیروزی در میدان رقابت نیاز به تبلیغات و برندسازی دارد. این کار برای یک کسب و کار کوچک هزینه زیادی در بر خواهد داشت. اما اگر یک وبسایت خوب با سئوی قوی داشته باشید، نگرانی شما از بین خواهد رفت. البته نباید فراموش کرد که وبسایت های رقیب نیز همواره در حال بهینه سازی سئو سایت خود هستند. با این حال، اگر موارد زیر را در بهینه سازی سئو سایت کوچک خود در نظر داشته باشید، می توانید پیروز میدان باقی بمانید:

  • محتوای خوب و مفید برای کاربر تولید کنید. این مساله برای گوگل اهمیت بسیاری دارد.
  • وبسایت خود را به گونه ای طراحی کنید که با به روزرسانی های جدید گوگل، کمترین اصلاح را لازم داشته باشد.
  • بر روی سئوی محلی وبسایت خود تمرکز کنید.
  • تعامل با مخاطبان را بالا ببرید. مثلا به سوالات یا نظرات کاربران پاسخ بدهید تا حس اعتماد آن ها را بر انگیزید.
  • سرعت بارگذاری سایت خود را بالا ببرید. استفاده از حافظه پنهان مرورگر و یا فشرده کردن عکس ها به این کار کمک می کند.
  • لینک هایی که کاربر را به صفحات حذف شده سایت هدایت می کنند، از بین ببرید. زیاد شدن تعداد این لینک ها اعتبار سایت شما را نزد ربات های گوگل از بین می برد.
  • از کلمات کلیدی در عناوین و url صفحات خود استفاده کنید.
  • به سئوی همه صفحات سایت خود دقت کنید و در صورت یافتن نقاط ضعف آن ها را برطرف نمایید.
  • به هیچ عنوان از مطالب تکراری و کپی برداری شده برای سایت خود استفاده نکنید. گوگل برای این مساله مجازات سختی در نظر می گیرد.

سئو سایت های کوچک به چه صورت است؟

نکاتی برای سئو سایت کوچک

سعی کنید چند وقت یکبار به سایت های رقیب سری بزنید. انتخاب کلمات کلیدی که ترافیک این سایت ها را بالا برده است می تواند کمک کننده باشد. البته با این شرط که محتوایی بسیار بهتر و کامل تر از محتوای رقیب تولید نمایید. اگر بتوانید تمام آنچه کاربر به آن ها نیاز دارد در اختیار او قرار دهید، بدون شک رتبه خوبی در گوگل به دست خواهید آورد.
محتوا باید چنان جذاب و مفید باشد که کاربر مدت زمان زیادی را در سایت شما باقی بماند. هر چه کاربر زمان بیشتری را در سایت شما سپری کند، اعتبار محتوا و سایت شما نزد گوگل بالاتر خواهد رفت. بنابراین، رتبه بالاتری هم به دست خواهید آورد.
اگر محتوای کامل و مفیدی تولید کنید به تدریج می توانید از سایت های دیگر بک لینک دریافت نمایید. همچنین، می توانید از دوستان خود در توییتر و صفحات مجازی دیگر بخواهید که به مطالب سایت شما ارجاع دهند. اشتراک گذاری یک محتوا و گرفتن بک لینک های متعدد برای بهینه سازی سئو سایت کوچک شما بسیار مفید خواهد بود.
حتما از کلمات کلیدی در توضیحات متا و عنوان صفحات سایت خود استفاده کنید. این کار باعث می شود تا ربات های خزنده گوگل با سایت شما ارتباط بهتری برقرار کنند.

برای بهینه سازی سئو سایت کوچک به چه کسی باید مراجعه کرد؟

تولید محتوای ارزشمند به همراه بهینه سازی سئو داخلی و خارجی یک سایت تازه کار، می تواند رتبه آن را نزد کاربر و گوگل بالا ببرد. برای بهینه سازی سئو سایت کوچک باید همواره به دنبال افراد یا گروه های سئوکار باتجربه بود. در اصل، برای افزایش رتبه یک سایت کوچک لازم است تخصص و تجربه به طور همزمان به کار گرفته شوند.
شرکت های زیادی وجود دارند که با تشکیل تیم های قدرتمند به بهینه سازی سئو سایت های کوچک و بزرگ می پردازند. اگر شما هم به دنبال بهینه سازی سئو سایت کوچک خود هستید، لازم است پس از تحقیق کامل، بهترین گروه را برای این کار انتخاب کنید. تیم یک محتوا گزینه مناسبی برای بهینه سازی سئوی سایت شما خواهد بود. پس با 1 محتوا همراه باشید و در وصرت بروز هر گونه سوالی با مشاران متخصص ما در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه