از شرکت سئو چه بپرسیم و چه توقعاتی داشته باشیم؟

برای انتخاب شرکت سئو باید معیارهای خاصی را در نظر بگیرید. سوالات مهمی وجود دارند که باید در این خصوص از متخصص سئو یا شرکت مربوطه بپرسید. به طور کلی استخدام متخصص سئو به ویژه در هنگام عدم آشنایی با الگوریتم های گوگل و بازاریابی امری چالش برانگیز است. کمک گرفتن از یک سئوکار نابلد که روش های اسپم و کلاه سیاه را استفاده می کنند، به کسب و کار شما ضرر مالی می رساند. اگر سوال شما نیز این است که از شرکت سئو چه بپرسیم و چه توقعاتی داشته باشیم، در ادامه با ما همراه باشید. پاسخ این پرسش ها به شما نشان می دهد که فرد مقابل صداقت و تخصص لازم را دارد یا خیر.

چگونه بفهمیم که شرکت درستی را برای سئو خود انتخاب کرده ایم؟

شما به عنوان قدم اول می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت شرکت سئو یا فرد متخصص در این زمینه را بیابید. این روش راهی موثر برای آگاهی از سوابق شرکت ها و مشاهده نظرات مشتریان سابق آن ها است. نظرات بیان شدن از طرف مشتریان در شبکه های اجتماعی و انجمن های گفتگو دید بهتری نسبت به اعتبار و موفقیت شرکت مورد نظر ارائه می دهد.
وب سایت خود شرکت نیز بیان کننده میزان اعتبار و راهی برای ارزش گذاری فعالیت های آن است. در این زمینه هرگز عباراتی مانند سئو، متخصص سئو و سفارش سئو را در اینترنت جستجو نکنید. زیرا سایت هایی که با این کلمات کلیدی در صفحه اول نتایج گوگل قرار دارند، الزاما بهترین گزینه ها برای سئوی سایت شما نیستند.
در واقع داشتن جایگاه برتر در موتورهای جستجو به معنی اعتبار و حسن انجام کار توسط شرکت های مربوطه نیست. چرا که بسیاری از شرکت ها با استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه برای مدت کوتاهی جایگاه مناسبی را در گوگل بدست می آورند و پس از آن با جریمه های گوگل مواجه می شوند. البته این موضوع به این معنی نیست که سایت های قرار گرفته در نتایج اول گوگل حتما از تکنیک های کلاه سیاه استفاده می کنند و تخصص کافی را ندارند.
با ارزیابی سوابق کاری و اعتبار شرکت های سئو و همچنین بررسی محتویات و اطلاعات موجود در سایت آن ها لیستی از گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با طرح پرسش هایی به جمع بندی نهایی برای انتخاب بهترین شرکت سئو می رسید.

از شرکت سئو چه بپرسیم و چه توقعاتی داشته باشیم؟

از شرکت سئو چه سوالاتی بپرسیم؟

سوالات بسیاری وجود دارند که می توانید برای پیدا کردن مناسب ترین شرکت سئو استفاده کنید. در ادامه برخی از این پرسش ها مطرح شده است.

پرسش درباره زمینه اصلی فعالیت شرکت

آیا شرکت مورد نظر تنها اقدامات لینک سازی انجام می دهد؟ آیا تغییرات صورت گرفته در سایت و شبکه های اجتماعی را نیز در نظر می گیرد؟
شرکت های سئو خوب تمام فعالیت های مورد نیاز شامل لینک سازی معتبر، اصلاح کدهای سایت و بهینه سازی مطالب را انجام می دهند. همچنین بهترین شرکت در این زمینه گزینه ای است که فعالیت در شبکه های اجتماعی و آموزش به مشتریان را نیز در اختیار شما می گذارد. در واقع موسسه انتخابی باید تخصص کافی در طراحی سایت، کدنویسی درست و مطابق با اصول سئو را بلد باشد.

پرسش درباره تکنیک های لینک سازی شرکت

چه تعداد لینک و در چه بازه زمانی به سایت شما ارجاع داده می شود؟ به یاد داشته باشید که لینک هایی معتبر هستند و برای سایت شما ارزش آفرینی می کنند که با کیفیت و با موضوع سایت ارتباط داشته باشند. در غیر این صورت سایت شما در آینده نزدیک با جریمه های مختلف گوگل روبرو می شود.

پرسش درباره استفاده از تکنیک های مخرب سئو

آیا شرکت سئو مورد نظر از نرم افزارهای ایجاد لینک خودکار استفاده می کند؟ بسیاری از شرکت ها با کمک نرم افزارهای گوناگون لینک سایت شما را در سایت ها و وبلاگ های بیشماری قرار می دهند. همچنین این موسسات سئو سایت شما را در صدها سایت آگهی رایگان ثبت می کنند. این روش یکی از تکنیک های مخرب به شمار می رود و عواقب جبران ناپذیری برای سایت شما به همراه دارد.
بنابراین بهتر است که روش های ایجاد لینک برای سایت خود را از شرکت سئو طرف قرارداد بپرسید. اطمینان حاصل کنید که تمام لینک ها با هدف قبلی و به صورت دستی ایجاد گردند.

پرسش درباره کلمات کلیدی پیشنهادی شرکت

برای بهینه سازی سئوی سایت شما از چه کلمات و عبارات کلیدی استفاده می شود؟ دلیل انتخاب این کلیدواژه ها چیست؟ به طور کلی کلمات کلیدی اهمیت زیادی در سئو سایت ها دارند. از این رو بسیاری از شرکت های سئو هزینه پروژه ها را بر اساس عبارت مورد نظر کارفرما و میزان رقابت آن در گوگل تعیین می کنند.
پیش از عقد قرارداد با شرکت سئو لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر خود را تهیه کنید و به متخصص سئو ارائه دهید. مشاوران شرکت های معتبر سئو دید بهتری نسبت به ارزش و کیفیت کلمات انتخابی شما دارند و در این راه به شما یاری می رسانند.

از شرکت سئو چه بپرسیم و چه توقعاتی داشته باشیم؟

پرسش درباره تعرفه خدمات شرکت

شیوه قیمت گذاری شرکت سئو انتخابی شما چگونه است؟ هزینه تعیین شده در قبال انجام چه فعالیت هایی است؟ یکی از مهمترین سوالات از شرکت سئو نحوه تعیین قیمت و هزینه ها در آینده است.
برای این امر لیست فعالیت های انجام شده توسط کارشناسان شرکت طرف قرارداد را دریافت کنید. همچنین هزینه های هر یک از این اقدامات را به تفکیک از آن ها بگیرید. این کار باعث نظارت کارآمدتر شما بر فرآیند کاری سایت می شود.
برخی از شرکت ها هزینه پروژه را بر اساس تعداد ساعات کاری اختصاص داده شده به سایت شما تعیین می کنند. برخی دیگر از موسسات هزینه نهایی را شامل تعداد لینک های ورودی به سایت یا جایگاه کسب شده در یک عبارت خاص در صفحه نتایج گوگل در نظر می گیرند.

پرسش درباره اعضای تیم سئو شرکت

چه کسی مدیر پروژه و پشتیبان سایت شما در شرکت سئو است؟ بهتر است که شما به صورت مستقیم با یک نفر در شرکت سئو ارتباط داشته باشید. در این صورت شما به راحتی می توانید گزارش پیشرفت کار خود و تغییرات انجام شده را از آن شخص دریافت کنید.
شناخت یک نفر و داشتن اطلاعات تماس او شامل ایمیل و شماره تماس به شما امکان می دهد که مسئول مستقیم کار خود را بشناسید. رسیدگی به مشکلات و پیگیری آن ها در صورت بروز مشکل نیز با این روش راحت تر است. بدین ترتیب شما می توانید اطلاعات مربوط به حساب کاربری شبکه های اجتماعی، اکانت وبمستر گوگل و سیستم های مشابه خود را از این فرد بگیرید.

از شرکت سئو چه بپرسیم و چه توقعاتی داشته باشیم؟

تعهدات یک شرکت سئو در قبال ما و سئو سایتمان چیست؟

به یاد داشته باشید که اقداماتی که باید توسط شرکت سئو در قبال سایت شما صور گیرد، در قرارداد نوشته می شود. در حین تنظیم بندهای قرارداد باید دقت کافی را داشته باشید، زیرا خسارت های زیانباری را به شما تحمیل می کنند.
برای مثال اگر نیاز است که اطلاعاتی در این همکاری فاش نشوند، باید محرمانگی در یکی از بندهای قرارداد ذکر گردد. همچنین جریمه ناشی از افشا شدن اطلاعات و حقوق قانونی هر یک از طرفین نیز باید مشخص شده باشد.
یکی دیگر از تعهدات یک شرکت سئو جبران خسارت هر یک از طرفین است. باید در این بند روش های جبران خسارت نیز تعیین گردد. شرایط فسخ از طرف مجری پروژه نیز یکی دیگر از بندهای ضروری در قرارداد است.

برای کسب اطلاعات مورد نظرتان نسبت به نحوه عملکرد شرکت های سئو می توانید با 1 محتوا همراه باشید و در صورت بروز هر گونه سوالی با مشاوران متخصص یک محتوا در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه