استخدام تولید محتوا غیر حضوری

تولید محتوا به صورت غیر حضوری دنیای بزرگی است. برای مثال می‌توانید در خانه به نوشتن محتوا برای انواع پیج‌های اینستاگرام بپردازید یا برای بلاگ سایت های مختلف تولید محتوا کنید. این شغل چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری شغلی بسیار مناسب و بعضاً پردرآمد است. البته برای اینکه بتوانید روند استخدام کار تولید محتوا در منزل را راحت‌تر طی کنید، باید مهارت‌هایی داشته باشید. اما با توجه به اینکه امروزه اینترنت بستر مطلوبی را برای پیشرفت کسب‌وکارهای گوناگون فراهم کرده است، شما شانس بیشتری برای موفقیت در این موقعیت شغلی خواهید داشت.

راه‌های مختلفی برای مشاهده آگهی‌های استخدام نویسنده محتوا در منزل وجود دارند که در این مطلب با برخی از آن‌ها آشنا می‌شوید.

چگونه می توانم آگهی های استخدام تولید محتوا غیرحضوری را مشاهده کنم؟

در گذشته شخصی که دنبال کار می‌گشت، باید خود به صورت شخصی برای درخواست شغل و پر کردن فرم استخدام به شرکت‌های مختلف مراجعه می‌کرد. اما حالا می‌توانید از طریق سایت‌های کاریابی متعدد به آگهی‌های استخدام در زمینه‌های گوناگون دسترسی پیدا کنید. این سایت‌ها به شما کمک می کنند که بتوانید شغل مورد نظر خود را بیابید.

سایت‌های استخدامی علاوه بر اینکه به سرعت قابل دسترسی هستند، با کمک آن‌ها می‌توانید شغلی متناسب با اهداف، علاقه و تخصص خود پیدا کنید. این در حالی است که روش‌های سنتی کاریابی مانند نیازمندی‌های روزنامه‌ها روند یافتن شغل را پیچیده‌تر خواهند کرد.

امروزه با ورود به عصر دیجیتال و اینترنتی شدن بسیاری از کسب‌وکارها، شرکت‌های زیادی در زمینه تولید محتوا و سئو سایت فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها برای تامین نیروی متخصص خود اقدام به استخدام نیروی نویسنده محتوا، تایپیست محتواگذار، گرافیست، سئوکار و بسیاری موقعیت‌های شغلی دیگر می‌کنند.

شما می‌توانید از طریق آگهی‌های منتشر شده در سایت‌های کاریابی یا جستجو در اینترنت به شرکت‌های فعال در زمینه تولید محتوا برسید. البته پس از پر کردن فرم درخواست شغل در این زمینه معمولا از شما یک آزمون آنلاین گرفته می‌شود. در صورت دریافت نمره قبولی در این آزمون همکاری شما با شرکت مربوطه در حوزه تولید محتوا آغاز می‌گردد.  

مزایای استخدام تولید محتوا به صورت دورکاری

در حال حاضر شغل تولید محتوا یکی از شغل‌های به شدت مورد نیاز در جامعه محسوب می‌شود. به طور کلی دورکاری در هر شغلی مزایای بیشماری را به همراه خواهد داشت. در این شیوه کاری شما کاملا در اختیار خود هستید و هر زمان که بخواهید می‌توانید به کار کردن بپردازید.

ساعت کاری دلخواه

از مهمترین مزایای استخدام تولید محتوا غیر حضوری ساعت کاری منعطف است. در واقع این شما هستید که تصمیم می‌گیرید، در چه ساعتی از روز به فعالیت بپردازید. همچنین در دورکاری، نیازی به حضور شما در یک مکان فیزیکی خاص نیست.

افزایش شانس استخدام در شغل تولید محتوا غیرحضوری

از آنجایی که نیازی به حضور فرد در یک مکان خاص نیست، در نتیجه محدودیت‌های زمانی و مکانی به طور کامل از بین می‌روند. یعنی شما می‌توانید به صورت دورکاری برای شرکتی در اصفهان، شیراز یا هر شهر دیگری نیز تولید محتوا کنید.

تبدیل شدن به نویسنده بین‌المللی

اگر در زمینه تولید محتوا به صورت دورکاری فعالیت کنید، می‌توانید در بسترهای گوناگون در سراسر کشور یا حتی جهان مشغول به کار شوید. در واقع اگر به زبان‌های خارجی مسلط باشید، می‌توانید محدوده فعالیت خود را به خارج از ایران انتقال دهید.

یک محتوا استخدام نیروی تولید محتوا غیر حضوری

شرکت یک محتوا یک آژانس بازاریابی محتوایی شناخته شده در زمینه تولید محتوا برای سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف است. ما برای تأمین محتوای مورد نیاز مشتریان خود در حوزه‌های گوناگون اقدام به استخدام نیروی تولید محتوا غیر حضوری کرد‌ایم.

یک محتوا همواره در تلاش است که پروژه‌های خود را با کیفیت بالا به اتمام رسانده و به مشتریان خود عرضه کند. یکی از موثرترین پارامترها روی کیفیت هر سایت، ارائه محتوای خوب، جذاب و کافی است. سایت‌هایی که عموما به این مجموعه سپرده می‌شوند، با فقر محتوا و عدم دستیابی مشتریان در تامین مطالب روبرو هستند. زیرا این سایت‌ها اغلب هنر تولید محتوا نداشته و در واقع نه قلمی برای نوشتن و نه ذهنی برای پروردن دارند. اینجا است که یک محتوا برای تولید محتوای باکیفیت به کمک شما نویسنده‌های خوش‌قلم نیاز دارد تا با کمک هم این سایت ها را در گوگل به رتبه های بهتر ببریم.

مجموعه یک محتوا بار تولید محتوای باکیفیت فارسی را به دوش گرفته و با استخدام نیروی نویسنده محتوا تا جای ممکن سعی می‌کند که محتواهایی یونیک و مفید را ارائه دهد. شما نیز اگر تمایل دارید تا در یک محتوا به عنوان نویسنده دورکار استخدام شوید، همین حالا در سایت ما به عنوان نویسنده ثبت‌نام کنید و بعد از نوشتن محتوای آزمون و ارسال آن در پنل کاربری خود، مسیر استخدام تولید محتوا غیر حضوری را آسان و سریع طی کنید. برای استخدام کارشناس تولید محتوا غیر حضوری در یک محتوا بهتر است این مهارت‌ها و ویژگی‌ها را داشته باشید:

  • توانایی در نویسندگی و ترجمه (توان ترجمه مزیت محسوب می‌شود.)
  • مهارت و علاقه به نوشتن مطالب جدید
  • تسلط بر یکی از زبان‌های فارسی، انگلیسی، فرانسه، ترکی، عربی و روسی
  • داشتن کامپیوتر شخصی و دسترسی به اینترنت
  • شرکت در آزمون آنلاین نویسندگی محتوا و دریافت نمره قابل قبول

همانطور که گفتیم، در صورت استخدام تولید محتوا غیر حضوری در یک محتوا تمام سفارش‌ها به صورت آنلاین در پنل کاربری شما ثبت می‌شود. همچنین در یک محتوا تصفیه‌های مالی به صورت منظم و به موقع انجام خواهد شد، بنابراین درآمدزایی عالی و حاشیه امن شغلی برایتان فراهم می‌شود.

نوشتن دیدگاه