سایت های خارجی تولید محتوا

محتوای خوب دقیقاً همان چیزی است که سایت شما را از میلیون‌ها سایت دیگر متمایز می‌کند و پیام درست را به مشتریان شما انتقال می‌دهد. بی‌شک موفقیت سایت شما در درجه اول با محتوای سایتتان مشخص می‌شود. یک محتوا به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولید محتوا معتقد است محتوای درجه یک می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت سایت شما هدایت کند و عوامل دیگر سایت شما نظری طراحی، ویدیوها و تصاویر نقش پشتیبانی را ایفا می‌کنند. اگر به دنبال دستیابی به منابع دست اول هستید و قصد دارید با ترندهای روز تولید محتوا هم گام باشید، لازم است به سایت‌های خارجی تولید محتوا مراجعه کنید و مطالب آنها را مورد بررسی قرار دهید.

سایت های خارجی تولید محتوا

معرفی 10 سایت خارجی تولید محتوا

با ورود به عصر دیجیتال و پیشرفت تکنولوژی به صورت روزانه، ما شاهد افزایش شرکت‌های مبتنی بر اینترنت هستیم. در همین راستا تعداد سایت‌هایی که به صورت تخصصی به تولید محتوا می‌پردازند نیز به شدت افزایش یافته است؛ در نتیجه انتخاب سایت خارجی تولید محتوا معتبر می‌تواند برای بسیاری از ما چالش برانگیز شود. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی 10 سایت خارجی تولید محتوا بپردازیم و ویژگی این سایت‌های معتبر و پربازدید را بررسی کنیم. با یک محتوا همراه باشید.
1. Forbes (فوربز)
اگر از کاربران قدیمی اینترنت هستید بی‌شک فوربز برای شما نامی آشناست. فوربز دو هفته نامه اقتصادی است که به مسائل اقتصادی آمریکا و جهان می‌پردازد. در سال‌های اخیر اصلی‌ترین محتوای اقتصادی توسط فوربز تولید می‌شود و انتشار می‌یابد. علاوه بر اینکه می‌توانید مطالب دسته اول اقتصادی جهان را در این سایت پیدا کنید، با به‌روزترین فرمت‌ تولید محتوای تخصصی اقتصادی نیز آشنا می‌شوید. توصیه یک محتوا: اینفوگرافیک‌های فوربز را دست‌کم نگیرید!
2. Mashable (مشیبل)
مشیبل، یک سایت خبری با دفتر مرکزی در اسکاتلند است که به آخرین خبرهای رسانه‌های اجتماعی می‌پردازد. شرکت مشیبل معتقد است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع خبری و اطلاعاتی فعالیت می‌کند و علاوه بر رسانه‌های اجتماعی به اخبار مرتبط با فناوری، ترندهای اقتصادی و البته سرگرمی می‌پردازد. توصیه یک محتوا: اگر به دنبال انتشار محتواهای متنوع با موضوعات مختلف هستید و نمی‌خواهید سایتتان دچار چند دستگی شود، حتماً از استراتژی تولید محتوای این سایت استفاده کنید.
3. The Huffington Post (هافینگتن پست)
هافینگتن پست یک سایت انتشار دهنده خبر است. این سایت خبری علاوه بر انتشار خبرهای دسته اول به موضوعات پرطرفداری نظیر سیاست، فناوری و اقتصاد نیز می‌پردازد. از ویژگی هافینگتن پست می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که نویسندگان و طنزپردازان سرشناس در ستون‌های مخصوصی به تولید محتوا می‌پردازند. توصیه یک محتوا: اگر به دنبال تولید محتوای طنز هستید حتماً مطالب هافینگتن پست را دنبال کنید.
4. Buzzfeed (بازفید)
بازفید یکی دیگر از شرکت‌های آمریکایی است که در تولید و انتشار محتوای وایرال (ویروسی) بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند. توصیه یک محتوا: اگر قصد دارید به تولید محتوای وایرال بپردازید به شما توصیه می‌کنیم محتوای بافید را با دقت بسیار زیاد بررسی کنید.
5. Entrepreneur (آنترپرونور)
آنترپرونور یک سایت خبری است که موضوعات با اهمیتی مانند کارآفرینی، مدیریت کسب و کار و مسائل اقتصادی را پوشش می‌دهد. این مجله یک منبع منحصر برای کارآفرینان به شمار می‌رود. توصیه یک محتوا: کسب و کار و کارآفرینی از داغ ترین موضوعات روز محسوب می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از مطالب این سایت بازدیدکنندگان بسیار زیادی را به سایت خود جذب کنید.
6. CNET (سی‌نت)
سی‌نت رسانه‌ای تخصصی است که مطالب خود را در زمینه فناوری منتشر می‌کند. مطالب سی‌نت بسیار گسترده هستند و همه چیز را از قبیل نظرات کاربران، اخبار، وبلاگ‌های مرتبط با فناوری و ابزارهای الکترونیکی، راهنماهای مرتبط با تکنولوژی، پادکست و ویدیوهای اختصصاصی منتشر می‌کند. توصیه یک محتوا: همیشه محتوای کاربردی و مرجع با موضوع فناوری طرفدار خود را داشته و دارد؛ سی‌نت را دنبال کنید.
7. Business Insider (بیزینس اینسایدر)
بیزینس اینسایدر مرجعی بی‌نظیر برای اخبار تخصصی با موضوع تجارت است. توصیه یک محتوا: اخبار روز تجارت جهانی را از بیزینس اینسایدر دنبال کنید و مهمترین‌ آنها را در سایت خود انعکاس دهید: موفقیت شما تضمینی است.
8. Upworthy (آپ‌ورثی)
این سایت یکی از بزرگترین سایت‌های انتشار دهنده محتوای وایرال با موضوع داستان سرایی مثبت است. از ویژگی‌های آپ‌ورثی می‌توانیم به تگ‌های کاربردی و محتوای متنی جذاب اشاره کنیم. توصیه یک محتوا: شما در این سایت می‌توانید با تمامی ویژگی‌های محتوای متنی وایرال آشنا شوید. برای مراجعه به آپ‌ورثی عجله کنید و زمان را از دست ندهید!
9. Gizmodo (گیزمودو)
گیزمودو یکی از برترین وبلاگ‌‌های طراحی و فناوری جهان است. گیزمودو بخشی از وبلاگ گاکر مدیا است که هر دو به موضوعات فناوری، طنز و سرگرم‌کننده می‌پردازند. توصیه یک محتوا: گیزمودو را به عنوان یک مرجع برای پست‌های کوتاه دنبال کنید.
1. Gawker (کاگر)
کاگر مدیا یک وبلاگ خبری واقع در نیویورک است که به مسائل عمومی و مردم پسند می‌پردازد. توصیه یک محتوا: اگر به دنبال تولید محتوای مد روز هستید و یا در مورد موضوعاتی مرتبط با سبک زندگی مطلب تهیه می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از مطالب کاربردی و منحصر به فرد این سایت استفاده کنید.

سایت های خارجی تولید محتوا

بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا چه ویژگی هایی دارند؟

تمامی سایت‌هایی که در بالا به آنها اشاره شد جزء سایت‌های برتر جهان به شمار می‌روند. بی‌شک این سایت‌ها موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند اما تمامی آنها دارای ویژگی‌های یکسانی هستند که آگاهی از آنها می‌تواند کمک شایسته‌ای در تولید محتوا مخصوص سایت شما بکند. از ویژگی‌های سایت‌های خارجی تولید محتوا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • خوانایی: سایت های خارجی تولید محتوا دارای محتوای خوانا هستند. این نوع محتوا عاری از اصطلاحات پیچیده است و املا و دستور زبان در آن به‌درستی رعایت شده است.
  • درگیر کننده: محتواهای سایت‌های خارجی درگیر کننده هستند، مخاطب را تا انتهای مطلب به خود جذب می‌کنند و از حوصله خارج نمی‌شوند.

سایت های خارجی تولید محتوا

  • یکپارچه: محتوای کاربردی و حرفه‌ای دارای هماهنگی‌ در متن و موضوع است، زیرا ناهماهنگی باعث حواس پرتی مخاطب می‌شود. سایت‌های خارجی تولید محتوا از این موضوع برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده می‌کنند.
  • قابل جستجو: هنگامی که محتوا قابل جستجو شود به کمک سئو می‌رود. سایت‌های خارجی تولید محتوا بر ایجاد محتوای با کیفیت بسیار بالا که شامل کلمات کلیدی مناسب در مکان‌های مناسب است متمرکز می‌شوند.

اگر قصد دارید کسب و کار آنلاین خود را توسعه دهید و در کنار برندهای نام آشنا بدرخشید، همین امروز برای سفارش تولید محتوا تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه

اعتبار سایت‌های تولید محتوای خارجی را از کجا بفهمیم؟
اعتبار سایت‌های تولیدکننده محتوا را از طریق بررسی اجمالی سایت و مطالعه نمونه کارهای آن می‌توان فهمید. بررسی شبکه‌های اجتماعی هر شرکت و دیدن بازخورد کاربران هم می تواند خیال شما را راحت کند. سایت‌هایی را هم که در این مطلب به شما معرفی کردیم می‌توانید با اطمینان خاطر انتخاب کنید.
هزینه سفارش محتوا به سایت های تولید محتوای خارجی چقدر است؟
هزینه سفارش تولید محتوا در خارج از ایران هم مانند ایران به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آن‌ها سابقه آن شرکت است. برای اطلاع از این هزینه باید به هر سایت به صورت مستقل مراجعه کنید.