رپورتاژ آگهی دائمی؛ کمترین هزینه در برابر بیشترین سود!

بزرگترین چالشی که فعالان بازار با آن دست به گریبان هستند جذب مشتری و رقابت با دیگر رقیبان است. تبلیغات به عنوان یک روش قدیمی و کارآمد، همواره برای جلب توجه مخاطبان استفاده شده است. در حال حاضر یکی به روز ترین و موثرترین روش های تبلیغاتی، رپورتاژ آگهی دائمی است. رپورتاژ آگهی دائمی از روش های هوشمند تبلیغاتی است. رپورتاژ آگهی بر پایه شناسایی ویژگی های مخاطب و روانشناسی تبلیغات به‌وجود آمده است. این روش تبلیغاتی در کنار سود و مزایای بسیاری که دارد یکی از کم هزینه ترین روش ها نیز هست. در این مطلب از مطالب یک محتوا قصد داریم ویژگی های خارق العاده رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

رپورتاژ آگهی: روشی سازگار با اعصاب مخاطب

رپورتاژ آگهی روشی است که نیاز های مخاطب را شناسایی می کند و سخن خود را به زبان مخاطب بیان می کند. رپورتاژ آگهی سعی دارد با حس خوشایندی که به مخاطب خود می دهد، او را با خود همراه کند. در دنیای امروزی تبلیغات از ارکان اصلی تمام کسب و کارها محسوب می شود. شما روزانه در اطراف خود انواع و اقسام تبلیغات را مشاهده می کند که همه آن‌ها تلاش می کنند به مخاطب ثابت کنند که بهترین هستند. این حجم از تبلیغات مستقیم نه تنها تاثیر مثبتی بر روی مخاطبان زیرک امروزی ندارد، بلکه باعث اعصاب خوردی مخاطب نیز می شود، پس راه حل نفوذ در ذهن مخاطب چیست؟
حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که تبلیغاتی را در رسانه های مختلف از جمله تلویزیون و اینترنت دیده باشید و نسبت به آن حس خوبی پیدا کنید. این حس خوب تصادفی و شانسی به‌وجود نمی آید، بلکه حاصل تلاش و بهره گیری از فاکتورهای مختلف برای ساخت محتوایی تاثیر گذار است. در حوزه تبلیغات، علمی به نام روانشناسی تبلیغات وجود دارد. این علم با توجه به گرایشات ذهنی و ویژگی های مخاطبان از استراتژی های مناسب برای معرفی محصول یا خدمات استفاده می کند. رپورتاژ آگهی هم از روش های نوین تبلیغاتی است که با نگاهی روانشناسی تلاش می کند که در راستای فکری مخاطب حرکت کند و خدمات خود را به صورت غیر مستقیم به او معرفی کند. رپورتاژ آگهی جهت سازگاری با اعصاب مخاطب از چند استراتژی مهم استفاده می کند. در ادامه به مهم‌ترین این استراتژی ها اشاره می کنیم.

  • داستان گویی: بیان داستان گونه از روش هایی است که مخاطب را با هر سن و سالی جذب خود می کنید. از لحاظ علمی نیز ثابت شده است که داستان های زیبا و جذاب باعث آزاد شدن هورمون دوپامین در مغز می شود. این هورمون حس شادی و رضایت را افزایش می دهد و یک ارتباط عاطفی بین مخاطب و داستان به‌وجود می آورد.
  • شکاف اطلاعاتی: رپورتاژ آگهی تلاش می کند مخاطب خود را نسبت به محتوا کنجکاو کند و با فراهم کردن مطالبی کاربردی و منحصر به فرد و ارائه پرسش های جذاب، انگیزه دنبال کردن متن را در مخاطب به‌وجود می آورد. در واقع رپورتاژ آگهی بیشتر از آنکه یک تبلیغ تجاری بنظر برسد، یک مطلب آموزنده و جذاب بنظر می رسد که سعی می کند اطلاعات مفید و کارآمدی را در اختیار مخاطب قرار دهد.
  • به چالش کشیدن: در زمانی که نظر مخاطب با موضوع و مطلب شما همسان باشد، معمولا انگیزه ای برای ادامه مطلب به‌وجود نمی آید، اما اگر موضوع را از زاویه ای دیگری نشان دهید و ذهن مخاطب را به چالش بکشید، نگاه مخاطبان را به خود جلب خواهید کرد.
  • حس انتخاب: اگر مخاطب شما احساس کند که شما دارید او را مجبور به خرید و یا استفاده از خدمات خود می کنید، حس اعتمادش به شما را از بین می برید. رپورتاژ آگهی با پرداختن به مطالب و توضیحاتی که مخاطب به آن نیاز دارد به‌صورت صادقانه و محترمانه، انتخاب و تصمیم گیری نهایی را به او واگذار می کند. با این استراتژی مخاطب احساس می کند که قدرت پذیرش یا عدم پذیرش را از او سلب نکرده اید، پس حس خوشایندی نسبت به شما خواهد داشت و ترغیب می شود به شما و خدمات شما اعتماد کند.

رپورتاژ آگهی: روشی سازگار با اعصاب مخاطب

معجزه ای به نام رپورتاژ آگهی: ارزان و پربازده

رپورتاژ آگهی دائمی یک استراتژی های تبلیغاتی بسیار عالی محسوب می شود. رپورتاژ آگهی روشی کم هزینه و در عین حال روش پرسود و پربازده جهت تبلیغات است. شما به عنوان فعال بازار، می توانید از استراتژی های مختلفی جهت تبلیغات و دیده شدن استفاده کنید، اما نکته مهم میزان هزینه و بازدهی هر استراتژی است. رپورتاژ آگهی یکی از استراتژی های موفق جهت هدایت مخاطبان از طریق موتورهای جستجو به سایت شما است. در واقع بهر گیری از موتورهای جستجو یکی از راههای کم هزینه و پر بازده برای تبلیغات است.
موتورهای جستجو همانند گوگل بر اساس محتوا و کلمات کلیدی موجود در صفحات سایت شما، مشتریان و مخاطبان را به سمت سایت شما هدایت می کنند. یکی از وظایف رپورتاژ آگهی دائمی بهبود رتبه سایت شما در گوگل است، تا سایت شما بازدیدهای بیشتری را جذب کند و کسب و کارتان رونق بیشتری بگیرد. همان‌طور که قبلا هم اشاره شد، یکی دیگر از مزایای رپورتاژ آگهی دائمی افزایش اعتماد مخاطبان است. رپورتاژ آگهی به‌جای این‌که به‌صورت یک بنر تبلیغاتی نمایش داده شود، به‌صورت محتوای سایت نمایش داده می شود و خواننده کمتر احساس می کند که این محتوا هم نوعی تبلیغات است و نه تنها حس منفی به آن پیدا نمی کند، بلکه به محتوا اعتماد می کند و ترغیب به استفاده از خدمات آن هم می شود. حال چرا مخاطبان به رپورتاژ آگهی دائمی بیشتر از تبلیغات سنتی اعتماد می کنند؟
تهیه کنندگان رپورتاژ، قبل از تهیه محتوای مورد نظر، مخاطبان نشریه و یا وب سایت را از روش های مختلفی از جمله مطالعه نظرات خوانندگان، حوزه فعالیت کسب و کار و... زیر نظر می گیرند و خواسته ها و سوالات مخاطبان را پیدا می کنند، همچنین نویسندگان حرفه ای تر مشکلات و مسائل خوانندگان را هم بررسی می کنند و متوجه می شوند که چه چیزی آن‌ها را آزار می دهد، چه تمایلاتی دارند و چگونه می توانند احساسات و عواطف آن‌ها را درگیر مطالب رپورتاژ آگهی کنند. رپورتاژ آگهی دائمی با مطالب جذاب و آموزنده آغاز می شود و تلاش می کند ذهن خواننده را کاملا درگیر موضوع کند و پس از همراهی مخاطب، بدون معطلی راه حل مشکلات را که همان خدمات یا محصول شما را معرفی می کند. مخاطب طی یک برنامه ای مشاوره ای می آموزد که چطور با بهره گیری از خدمات شما می تواند منفعت بیشتری را به‌دست آورد. البته لازم به یاد آوری است که نحوه بیان این مطالب باید با ظرافت های خاصی همراه باشد تا مخاطب احساس نکند که شما قصد دارید به زور محصول یا خدمات خودتان را به او تحمیل کنید.

معجزه ای به نام رپورتاژ آگهی: ارزان و پربازده

رپورتاژ آگهی دائمی باید توسط تیمی متخصص و باکیفیت بالا تولید شود تا خواننده صداقت گفتار شما را حس کند و خودش را در آن محتوا تصور کند. اگر شما هم علاقمند هستید از جادوی رپورتاژ آگهی استفاده کنید و حضورتان را در ویترین پربیننده اینترنت پررنگ نمایید، پیشنهاد می کنم از خدمات تخصصی یک محتوا استفاده کنید. خانواده بزرگ یک محتوا تلاش کرده تا با بهره گیری از کارشناسان متخصص، محتوای مورد نیاز مشتریان خود را با بهترین کیفیت، مدت زمانی معقول و هزینه ای مناسب تولید کنند.

دیدگاه‌ها  
درود
بنده پکیج رپورتاژ آگهی شما رو خریدم و با راهنمایی شما محتواها در سایت‌های مرتبط منتشر شدند. دست مریزاد. بسیار عالی بود نتیجه. برقرار باشید.
به نقل از همایون امیری:
درود
بنده پکیج رپورتاژ آگهی شما رو خریدم و با راهنمایی شما محتواها در سایت‌های مرتبط منتشر شدند. دست مریزاد. بسیار عالی بود نتیجه. برقرار باشید.

درود بر شما جناب آقای امیری عزیز
همکاری با شما بسیار لذت‌بخش بود. از صبر و همرهی شما با یک محتوا بسیار ممنونیم. به امید موفقیت‌های بیشتر شما در همۀ زمینه‌ها.
سلام. ممنون از مطلب بسیار خوبتون.
واقعا تاثیر انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر غیر قابل انکاره. من با کمک مشاوره به شرکت سئو معتبر هزینه ای رو برای یک کمپین تولید و انتشار رپورتاژ آگهی صرف کردم و نتیجه درخشان بود. به همه دوستان توصبه می کنم.
به نقل از مهسا زارعی:
سلام. ممنون از مطلب بسیار خوبتون.
واقعا تاثیر انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر غیر قابل انکاره. من با کمک مشاوره به شرکت سئو معتبر هزینه ای رو برای یک کمپین تولید و انتشار رپورتاژ آگهی صرف کردم و نتیجه درخشان بود. به همه دوستان توصبه می کنم.

سلام خانم زارعی عزیز
از این که تظرتان را با ما در میان گذاشتید، بسیار سپاسگزاریم. کاملاً درست می‌فرمایید. برخی سایت‎‌ها برای قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل با کلمات کلیدی خاصی، تنها با کمک چند کمپین رپورتاژ آگهی به این هدف می‌رسند.
نوشتن دیدگاه

رپورتاژ آگهی دائمی چگونه بر سئو سایت تاثیر می‌گذارند؟
رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغ هوشمندانۀ دائمی است که از زمان انتشار برای همیشه، از یک منبع معتبر به سایت شما لینک می‌دهد. با توجه به این‌که گوگل سایت منبع را می‌شناسد و ارزش زیادی برای آن قائل است، اعتبار سایت شما هم بیشتر می‌شود و سئو آن بهبود پیدا می‌کند.
برای سفارش محتوای رپورتاژ آگهی به یک محتوا چکار کنیم؟
برای سفارش محتوای متنی رپورتاژ آگهی، کافی است به صفحۀ سفارش محتوای متنی بروید و سفارش خود را ثبت کنید، یا با کارشناسان ما در یک محتوا تماس بگیرید.