رپورتاژ آگهی ارزان را از کجا بخریم؟

رپورتاژ آگهی روشی موثر برای بازاریابی و تبلیغات کسب و کارها به شمار می رود که امروزه محبوبیت بیشتری یافته است. همچنین این روش تبلیغاتی جدید نقش تاثیرگذاری نیز روی سئو سایت ها دارد. سایت های بیشماری هستند که اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی ارزان می نمایند، شما باید در هنگام انتخاب این نوع سایت ها دقت لازم را داشته باشید. زیرا اگر محتوای رپورتاژ خود را به شیوه ای درست و اصولی تولید و در سایت های خبری و پربازدید منتشر نکنید، تاثیر زیادی بر رشد سایت و افزایش فروش کسب و کار شما نخواهد داشت. البته این مسئله بدان معنی نیست که رپرتاژهای ارزان همگی بی کیفیت هستند. اگر شما نیز به دنبال سفارش و خرید رپورتاژ آگهی دائمی با کیفیت اما ارزان قیمت هستید، با یک محتوا همراه باشید.

رپورتاژ آگهی ارزان چگونه معجزه می کند؟

شاید مهم‌ترین دلیل ارزش رپورتاژ -حتی ارزشمندتر از گرفتن بک لینک- شیوۀ نگارش و تفکری که پشت آن است باشد. رپورتاژها طوری ایده‌پردازی می‌شوند که مثل یک تبلیغ معمولی به نظر نرسند. ماجرا از این قرار است که نویسندۀ رپورتاژ آگهی خواننده را بسیار باهوش می‌داند. این را هم می‌داند که تبلیغات سطحی و گل‌درشت رایج چقدر بازدارنده هستند و گارد مخاطب را می‌بندند. به همین دلیل رفتار مخاطب و عادت‌های او را در خرید کردن و انتخاب خدمات و محصولات مختلف تحلیل می‌کند و بر اساس آن تبلیغی را می‌نویسد که در عین هوشمندی و ظرافت، علاقۀ مخاطب را برانگیزد و در خلال متن بازاریابی کند.

کاری که رپورتاژ آگهی می‌کند این است که برای مشکل و نیاز مخاطبش راه حل ارائه می‌دهد. حالا این که چطور می‌شود کاری به این سختی را انجام داد و اعتماد مشتری را جلب کرد، به تبحر و چیره‌دستی نویسنده و ایده‌پرداز رپورتاژ آگهی برمی‌گردد. نویسندۀ رپورتاژ قبل از هر چیز حسن نیتش را به مخاطب شما نشان می‌دهد و به خواننده ثابت می‌کند که برای مشکلاتش راه حلی مؤثر دارد؛ یک راهکار جادویی که او را به هدفش می‌رساند.

حالا فکر کنید که رپورتاژ آگهی دائمی و ارزان تا چه اندازه می‌تواند در تبلیغ کسب و کار شما مؤثر باشد. شما مبلغی را برای تولید رپورتاژ آگهی و مبلغی را هم برای انتشار آن در یک منبع پربیننده پرداخت می‌کنید و بعد از آن هربار که کاربری در گوگل آن عبارت را جست‌وجو کند، نام شما در صدر نتایج برتر به او نشان داده می‌شود. این یعنی پرداخت هزینه‌ای اندک و دریافت سودی درازمدت به ازای آن.

یک تیتر جذاب در کنار یک متن دوستانه، روان و راهگشا در یک سایت پرمخاطب که اعتیار زیادی دارد و هر روز تعداد زیادی از کاربران به آن مراجعه می‌کنند، همان چیزی است مثل یک موتور جت، کسب و کار شما را ناگهان تکان می‌دهد.

رنج قیمت پکیج ارزان رپورتاژ آگهی چقدر است؟

سایت ها یا مجلات خبری که در زمینه تولید و انتشار رپورتاژ آگهی فعالیت می کنند، قیمت های متفاوتی را برای خدمات خود در نظر می گیرند. این امر به دلیل نبود ارگان یا سازمان خاصی برای نظارت بر تعیین قیمت رپورتاژ نویسی است. البته شایان ذکر است که این روش برندسازی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی قیمت مناسب تری دارد. در ضمن با یک بار پرداخت هزینه رپورتاژ، امکان معرفی محصول یا خدمات مورد نظر شما به دیگران برای همیشه وجود دارد.

در کل مبلغ مورد نیاز برای داشتن چنین تبلیغی در سایت های دیگر به اعتبار دامنه سایت نیز بستگی دارد. گاهی اوقات برخی از سایت ها هزینه بسیار بیشتری از حق خود را دریافت می کنند، به همین دلیل مهم است که در هنگام انتخاب سایت منتشرکننده رپورتاژ آگهی دقت لازم را داشته باشید.

مجموعه یک محتوا برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز پکیج های رپرتاژ مختلف با قیمت های گوناگون را در اختیار شما قرار داده است. هر یک از این پکیج ها ویژگی ها و امکانات خاصی را به شما ارائه می دهند. بنابراین شما می توانید متناسب با نیاز و بودجه خود یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید.

رنج قیمت پکیج ارزان رپورتاژ آگهی چقدر است؟ 

آیا رپورتاژ ارزان به معنای رپورتاژ بی کیفیت است؟

مسلما با افزایش کیفیت متن یک رپورتاژ هزینه تولید آن نیز بیشتر می شود. اما این موضوع لزوما بدان معنی نیست که شرکت های تبلیغاتی که برای انتشار رپورتاژ آگهی مبلغ بیشتری دریافت می کنند، متن های بسیار با کیفیتی را در اختیار شما می گذارند. به همین دلیل بهتر است که در ابتدا یک سفارش کوچک را به آژانس دیجیتال مارکتینگ مورد نظر خود بدهید، سپس در صورت رضایت از نتیجه کار اقدام به ثبت سفارش اصلی نمایید.

اکثر متخصصان سئو توصیه می کنند که نوشتن رپورتاژ خود و انتشار آن را به سایت های معتبر بسپارید. اما چگونه می توان کیفیت وب سایت های فعال در این زمینه را ارزیابی کرد؟ بهترین روش برای بررسی میزان کیفیت عملکرد اینگونه از وب سایت ها مقایسه اعتبار دامنه و اعتبار صفحه است.

در ضمن توجه داشته باشید که در تولید یک رپورتاژ آگهی مناسب باید تمام اصول سئو از جمله عنوان جذاب رعایت شده باشد. همچنین متن رپرتاژ باید هیچ گونه غلط املایی نداشته باشد، زیرا این مسئله باعث عدم تمایل خواننده به مطالعه ادامه مطلب رپورتاژ آگهی می شود. 

داشتن لحن ساده و عکس های جذاب و با کیفیت نیز باعث تشویق مخاطب به همراهی با شما می گردد. متنی با این ویژگی ها حتی با وجود قیمت ارزان نیز در دسته رپورتاژ آگهی های خوب قرار می گیرد. بنابراین رپورتاژ آگهی ارزان قیمت حتما متنی بی کیفیت نیست. شما اگر از موسسات معتبر کمک بگیرید، حتی با وجود استفاده از پکیج های ارزان نیز می توانید به نتیجه مطلوب خود برسید.

 آیا رپورتاژ ارزان به معنای رپورتاژ بی کیفیت است؟

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و به صرفه از یک محتوا

شایان ذکر است که انتشار رپورتاژ در سایت هایی با اعتبار بالا سرعت رشد سایت و کسب و کار شما را در موتورهای جستجوی گوگل افزایش می دهد. البته اگر بودجه کمی در اختیار دارید، می توانید نسبت به خرید رپورتاژ آگهی ارزان و پکیج هایی با قیمت پایین تر اقدام کنید.

یک محتوا یکی از سایت های خرید رپورتاژ آگهی ارزان قیمت است که خدمات مختلفی را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. تیم متخصص ما همواره در تلاش هستند که برای جلب رضایت مشتریان کیفیت و قیمت را متناسب با یکدیگر نگه دارند. بنابراین شما با خیال راحت می توانید در این رابطه با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

دیدگاه‌ها  
سلام وقت بخیر
واقعا تاثیری که رپوتاژ روی اعتبار دامنه میذاره بینظیره. مخصوصاً برای سایت های قدمت داری که محتوای نسبتاً جامع و خوبی دارن، رپورتاژ آگهی می تونه پویایی رو به سایت برگردونه.
به نقل از مهسا صولتی:
سلام وقت بخیر
واقعا تاثیری که رپوتاژ روی اعتبار دامنه میذاره بینظیره. مخصوصاً برای سایت های قدمت داری که محتوای نسبتاً جامع و خوبی دارن، رپورتاژ آگهی می تونه پویایی رو به سایت برگردونه.

سلام خانم مهسا
ممنون که نظرتون رو با ما درمیون گذاشتین. بله واقعاً همین‌طوره و این استراتژی هم توسط سئوکارهای زیادی توصیه می‌شه.
سلام خسته نباشید.
مطلب خیلی کاربردی و مفید بود اما چیزی درباره کمپین های رپورتاژ آگهی ننوشته بودین. آیا سفارش تولید رپرتاژ تعداد بالا برای کمپین هم قبول میکنید؟
به نقل از مرتضی ترنجی:
سلام خسته نباشید.
مطلب خیلی کاربردی و مفید بود اما چیزی درباره کمپین های رپورتاژ آگهی ننوشته بودین. آیا سفارش تولید رپرتاژ تعداد بالا برای کمپین هم قبول میکنید؟

سلام آقای ترنجی وقت به خیر
از زمان و توجهتون ممنونیم. بله شما می تونی تعداد محتوای رپورتاژ مورد نیاز برای کمپین‌تون رو اعلام کنین تا پروژه رو بر اساس اون آغاز کنیم.
نوشتن دیدگاه