چگونه برای رپورتاژ آگهی تیتر جذاب بنویسیم؟

آیا می‌دانستید تیتر رپورتاژ آگهی بر میزان فروش کسب و کار شما تأثیر مستقیم می‌گذارد؟ دیوید مکنزی اگیلوی، از پیشگامان تبلیغات مدرن، معتقد بود انتخاب یک تیتر جذاب ۸۰ درصد از فروش را در برمی‌گیرد. شما می‌توانید از این مفهوم در کمپین‌های مختلف بازاریابی، از جمله بازاریابی محتوا، استفاده کنید. یک تیتر جذاب کلیدی به سادگی می‌تواند نظر افراد مختلف، حتی آن‌هایی که در حال حاضر به محصولات شما نیاز ندارند را به خود جلب کند. تیترهای رپرتاژ آگهی نقش ویترین‌های پرزرق و برقی را بازی می‌کنند که برای فروشگاه‌های گران قیمت و با هدف تشویق مشتریان بالقوه در ورود به فروشگاه و خرید از آنجا طراحی می‌شوند. امروزه بیشتر کسب و کارها فعالیت‌های خود را به بستر اینترنت منتقل کرده‌اند، در نتیجه لازم است با روش‌های مختلفی نظیر تیتر جذاب در سفارش رپورتاژ آگهی، مشتریان را به سمت وب‌سایت خود هدایت کنیم. با یک محتوا همراه باشید تا در این مطلب نحوه نوشتن تیتر جذاب رپورتاژ آگهی را با یکدیگر بررسی کنیم. 

نوشتن تیتر جذاب چه تاثیری در موفقیت رپورتاژ آگهی دارد؟

نوشتن تیتر جذاب چه تاثیری در موفقیت رپورتاژ آگهی دارد؟

در حالی که برندهای مدرن به طور چشمگیری در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری می‌کنند، اهمیت نوشتن تیتر جذاب و قابل کلیک رپورتاژ آگهی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. فرقی نمی‌کند که برای یک پست وبلاگ، ایمیل‌های تبلیغاتی، یک مقاله، یک بیانیه مطبوعاتی یا یک رپورتاژ آگهی تیتر می‌نویسید! تیتر شما باید بتواند توجه خواننده را به خود جلب کند و آن‌ها را به خواندن مطلب ترغیب کند. یادتان باشد که مخاطبان هدف شما روزانه در تماس با صدها رپورتاژ آگهی هستند، پس در این بمباران تبلیغات، تیتر جذاب بیشترین تأثیر را در موفقیت رپورتاژ آگهی ایفا می‌کند. پیش از هر چیز لازم است یک تعریف استاندارد از تیتر رپورتاژ آگهی ارائه دهیم: تیتر رپورتاژ آگهی به مجموعه‌ای از کلمات تأثیرگذار گفته می‌شود که یک محصول یا خدمات را به خواننده معرفی و پیشنهاد می‌کند. هدف اصلی تیتر رپورتاژ آگهی، تأثیر بر مصرف کننده و تشویق او به خرید محصولات و خدمات کسب‌وکار موردنظر است. تیتر جذاب رپورتاژ آگهی می‌تواند با جلب‌توجه مشتریان بالقوه، نرخ تبدیل صفحه فرود شما را افزایش دهد. اگر قصد دارید مشتری از طریق وب‌سایت، پست‌های وبلاگ، صفحات ورود و ایمیل با نام تجاری شما آشنا شود، لازم است بر مهم‌ترین بخش رپورتاژ آگهی که تیتر است متمرکز شوید. فراموش نکنید که یک مطلب کاربردی می‌تواند کاربر را تشویق کند در روزهای آینده برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مطالب مفید به وب‌سایت شما مراجعه کند. 

تیتر جذاب چه ویژگی هایی دارد؟ 

تیتر جذاب چه ویژگی هایی دارد؟ 

تیتر رپورتاژ آگهی اولین چیزی است که خواننده با آن روبه‌رو می‌شود. لازم به ذکر است که حتی اگر مطلب شما به سؤالات بسیار تخصصی پاسخ دهد و یا دارای محتوای سر‌گرم کننده بسیار جذاب باشد، در صورتی که تیتر رپورتاژ آگهی ضعیف باشد، خواننده از ورود به پست خودداری می‌کند. همان‌طور که پیش از این اشاره شد، تیتر رپورتاژ آگهی به عنوان ویترین عمل می‌کند، اگر برای مردم ویترین جذاب طراحی نکنید، آن‌ها بی‌تفاوت از درب فروشگاه شما عبور می‌کنند و به هیچ عنوان وارد نمی‌شوند. تیتر جذاب رپورتاژ آگهی دارای ویژگی‌هایی است که دانستن آن‌ها به شما کمک می‌کند افراد بیشتری را جذب کسب و کار خود کنید.   

  • پرسشی است: تیتر رپورتاژ آگهی با مورد خطاب قرار دادن مردم و سؤال پرسیدن از‌ آن‌ها می‌تواند توجه زیادی را به خود جلب کند. با طرح یک سؤال که ممکن است سؤال مخاطبان هدف شما نیز باشد می‌توانید آن‌ها را به سمت وب‌سایت خود هدایت کنید. به عنوان مثال با طرح سؤال «آیا گرسنه‌ هستید؟» به مشتری یادآوری می‌کنید که ممکن است غذا بخواهد و او را تشویق می‌کنید به محصولات غذایی شما سر بزند. 
  • یک مشکل را حل می‌کند: تیتر جذاب رپورتاژ آگهی به مخاطب خود می‌گوید می‌تواند به سادگی مشکلی از او را حل کند. به عنوان مثال «آیا مشکل خوابیدن دارید؟ تشک‌های ما را امتحان کنید». این تیتر به مخاطب خود این حس را القا می‌کند که می‌تواند با خرید این تشک‌ بلافاصله مشکل خوابیدن خود را بر طرف سازد و بهتر بخوابد. 
  • به احساسات اشاره می‌کند: اشاره به احساسات مخاطبان می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در متقاعد کردن آن‌ها برای تهیه و خرید خدمات و محصولات کسب و کارهای مختلف بگذارد. به عنوان مثال رپورتاژهای آگهی که در تیتر آن‌ها کلمات شادی، خوشحالی، آرامش و حس خوب بکار رفته است، بازدید بسیار بالایی دارند.  
  • وسوسه کننده است: تیتر جذاب رپورتاژ آگهی از کلماتی استفاده می‌کند که مشتریان بالقوه را تشویق به کلیک کردن بر روی لینک می‌کند. به عنوان مثال، «شما هرگز نمی‌دانستید که این هفت چیز سلامت شما را تضمین می‌کنند». این چنین تیترها به دلیل برخورداری از تعامل بسیار بالا با مخاطب، ترافیک سایت را افزایش می‌دهند و احتمال فروش شما را به میزان قابل توجهی بالا می‌برند.
    با پاسخ دادن به سوالات زیر جذابیت تیترهای رپورتاژ آگهی خود را بررسی کنید:
  1. آیا تیتر رپورتاژ آگهی دربردارنده یک خبر هیجان انگیز است یا علاقه مخاطب را برانگیخته می‌کند؟
  2. تیتر رپورتاژ آگهی مثبت است تا منفی؟
  3. آیا تیتر رپورتاژ آگهی این حس را به خواننده انتقال می‌دهد که می‌تواند به سرعت به پاسخ مورد نظر دست پیدا کند؟
  4. آیا در تیتر رپورتاژ آگهی از کلمات تأثیرگذار و جذاب استفاده شده است؟
  5. آیا تیتر رپورتاژ آگهی بر متمایزترین ویژگی محصول تأکید می‌کند؟
  6. آیا تیتر رپورتاژ آگهی باعث می شود که خواننده مطلب را تا انتها مطالعه کند؟
  7. آیا تیتر رپورتاژ آگهی قابل باور است؟

 برای اطلاع از قیمت رپورتاژ آگهی دائمی و سفارش رپورتاژ آگهی ارزان همین حالا با ما تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه