تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو چیست؛ راهکارهایی برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژآگهی شما

قبل از این‌که نگاهی به تأثیرات رپورتاژ آگهی دائمی بر سئو بیاندازیم بهتر است به بررسی چارچوب محتوایی که به عنوان رپورتاژ آگهی از آن ها یاد می شود بپردازیم، این متن ها که تحت عنوان رپورتاژ در سایت ها و رسانه های مختلف منتشر می شوند، اغلب محتوایی بی طرف هستند که در درون خود دربردارنده مفاهیمی هستند که طی حرکت هوشمندانه ای سعی بر جهت دادن به افکار خواننده دارند، به این ترتیب که با صحبتی بی طرف بتوان سبب افزایش فروش و یا ارائه خدمات شد، به همین دلیل است که امروزه بزرگترین کمپانی ها نیز از تأثیر رپورتاژ آگهی بر ارتقا برند خود بی خبر نیستند، اما مسئله مهمی که وجود دارد این است که رپورتاژ آگهی چه تأثیری بر سئو دارد؟
زمانی‌که ما محتوای خود را در سایت های مختلف منتشر کنیم، می توان با ایجاد بک لینک ها، افراد زیادی را راهی سایت خود کنیم، اما این همه ماجرا نیست. زمانی‌که شما در معتبرترین سایت ها، بک لینک دریافت کنید، گوگل سایت شما را به عنوان یک سایت معتبر و قابل اطمینان به شمار می آورد و شانس شما برای دیده شدن بیشتر می شود. با دریافت بک لینک از معتبرترین سایت ها، طبق الگوریتم های موتورهای جستجوگر همانند گوگل، شما خواهید توانست موتورهای جستجوگر را متقاعد کنید که سایت شما را جزء سایت های برتر قرار دهد.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو چیست؛ راهکارهایی برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژآگهی شما

چه کار کنیم که رپورتاژ آگهی ما تأثیرگذاری بالایی داشته باشد؟

جواب سؤال بسیار ساده است، شما باید محتوایی تولید کنید که حس نیاز در مخاطب ایجاد شود و سپس در عین حال به خوبی به این نیاز پاسخ دهید.
از اساسی ترین نکات برای افزایش تأثیرگذاری رپورتاژ می توان به 10 نکته طلایی اشاره کرد که با رعایت آنان می توانید یک رپورتاژ عالی داشته باشید:

  • ساخت تیترها و عنوان های جذابی که سبب کنجکاوی مخاطب می شود.
  • با قلمی ساده و روان اما جذاب شروع کنید.
  • محتوای شما نباید طولانی باشد.
  • محتوایی بنویسید که مخاطب از خواندن آن خسته نشود.
  • ابتدای متن خود را با عبارات جذاب شروع کنید.
  • به گونه ای محتوا بنویسید که جنبه تبلیغاتی آن بولد نباشد.
  • بک لینک ها را در جای درست قرار دهید.
  • رپورتاژ آگهی خود را در سایت های معتبر قرار دهید.
  • در نوشتن خلاق باشید.
  • از افراد با تجربه در این زمینه مشاوره بگیرید.

فراموش نکنید که محتوای رپورتاژ شما نباید تبلیغاتی باشد، زیرا اساس نوشتن یک رپورتاژ همین است. تحت هیچ شرایطی از کاربران نخواهید که به سایت شما سر بزنند یا از خدمات شما بهره ببرند و ... زیرا این روزها در این جو رقابتی، اغلب تبلیغات مستقیم و نتیجه معکوس می دهند. هر چند که محتوای رپورتاژ بیشتر در قالب متن باشد، اما شما می توانید این قالب متنی را با انواع عکس ها، محتوایی عالی و جذاب تولید کنید. شما باید هنگام نوشتن رپورتاژ این موضوع را در نظر بگیرید که در حال نوشتن یک گزارش جذاب هستید و متن تبلیغاتی تولید نمی کنید.

چه کار کنیم که رپورتاژ آگهی ما تأثیرگذاری بالایی داشته باشد؟

انتشار رپورتاژ آگهی چگونه بر سئو سایت شما تاثیر می گذارد؟

بیایید در وهله اول به ساده ترین کاری که می توانیم انجام دهیم تا سبب بهبود سئو سایت ما شود نگاهی بیاندازیم، بله سئو ارگانیک، سئو ارگانیک به چه معناست؟
زمانی‌که شما بدون بهره بردن از ابزارهای جانبی و دیگر رسانه ها، صرفا به واسطه محتوایی که تولید می کنید، برای بهبود سئو خود تلاش کنید، به آن سئو ارگانیک می گویند. به این صورت که شما با استفاده از عنوان هایی که از سایر عنوان ها بیشتر جستجو می شوند، به کارگیری کلمات کلیدی و مرتبط، پیش بینی ذهن خواننده برای نوشتن متن و ... خواهید توانست سئو سایت خود را بهبود دهید و بیشتر از قبل در چشم موتورهای جستجوگر بدرخشید.
مورد دوم این است که شما می توانید با انتشار رپورتاژ آگهی‌ در سایت های پربازدید و یا ایجاد بک لینک ها و اجرای هر گونه تبلیغات دیگری در سایت های دیگر، رنکینگ سایت خود را بهبود دهید، پس تبلیغات به جا و در سایت های مشخص می تواند کمک کند که مخاطبان هدف شما از جاهای مختلف وارد سایتتان شوند و موتورهای جستجوگر سایت شما را یک سایت محبوب قلمداد کنند. به طور کلی توجه داشته باشید که این روزها تولید محتوا رپورتاژ آگهی از هر زاویه می تواند یک امتیاز مثبت برای سایت شما باشد و شما می توانید در کمترین زمان به کمک بهینه سازی سایت و پیاده کردن اصول سئو بر روی محتوای خود، به سرعت در موتورهای جستجوگر بالا بیایید و جز سایت های اولی به نمایش دربیایید.

انتشار رپورتاژ آگهی چگونه بر سئو سایت شما تاثیر می گذارد؟

مزایای رپورتاژ برای سئو سایت ها چیست؟

زمانی‌که محتوای رپرتاژ را در سایت های مختلفی منتشر می کنید، سبب بیشتر دیده شدن سایت خود می شوید. این روزها موتورهای جستجوگر، الگوریتم های خود را به سرعت تغییر می دهند و سعی می کنند روز به روز در تشخیص سایت های مفید و ارائه خدمات مخاطب به جستجوگران در سراسر دنیا پیشرفت چشمگیری کنند، اما مسئله ای که خیلی واضح است، این است که تولید یک رپورتاژ حرفه ای همیشه و همه جا طبق الگوریتم های گوگل است، اما چرا؟

رپورتاژها اغلب تبلیغاتی هستند که به صورت نامحسوس انجام می شوند، از این رو همیشه گوگل آن را یک محتوای مفید شناسایی می کند و شما می توانید بازدهی دائمی از محتوای خود داشته باشید تا حدی‌که حتی اگر الگوریتم های گوگل تغییر کردند، این اطمینان خاطر را نسبت به بازدهی آن داشته باشید.

مزایای رپورتاژ برای سئو سایت ها چیست؟

بک لینک ها چه ارتباطی با میزان اثرگذاری رپورتاژ دارند؟

زمانی‌که شما بک لینک ایجاد کنید، بسته به این‌که در چه سایتی این بک لینک ایجاد شده است، کاربران زیادی از سایت های دیگر به سوی سایت شما روانه می شوند، اما به طور کلی بک لینک ها تأثیرات اساسی روی الگوریتم های موتور جستجوگر معروفی مانند گوگل دارند، برای مثال هنگامی که شما به یک مرکز برای استخدام مراجعه می کنید، طبیعتا رزومه ای جامع و کامل در اختیار کارفرمای خود قرار می دهید و سعی می کنید نکات مثبت خود را شفاهی بیان کنید. حال تصور کنید فردی که مورد اعتماد کارفرمای شما است، شما را معرفی کند و نکات مثبت شما از زبان وی بیان شود، قطعا این‌که فردی که مورد اعتماد کارفرمای شما است، معرفیتان کند در استخدام شما تاثیر بیشتری دارد تا این‌که خود سعی کنید به بیان نکات مثبتتان بپردازید. تأثیر بک لینک در سایت های معتبر برای گوگل به همین صورت است، بک لینک هایی که در سایت های معتبر، مخاطب را به سمت پیج شما سوق می دهند، در واقع معرف های مورد اعتماد گوگل هستند که در تلاش همیشگی هستند که شما را به جایگاه بالاتر برسانند، به همین خاطر است که تاثیرات بک لینک ها فوق العاده است.

بک لینک ها چه ارتباطی با میزان اثرگذاری رپورتاژ دارند؟

چگونه کیفیت بک لینک را در رپورتاژ آگهی افزایش دهیم؟

برای این‌که کیفیت بک لینک را در رپورتاژ آگهی خود افزایش دهید باید به چند نکته اساسی توجه کنید که در ادامه آن را شرح می دهیم:

  • بک لینک هایی که از سایت های مشهور و معتبر گرفته می شوند، اغلب ارزش بالاتری دارند تا سایت هایی که از لحاظ رتبه ای پایین هستند و یا محتوای خوبی ندارند.
  • برخی از سایت ها صرفا جنبه تبلیغاتی دارند، برای مثال شما وقتی وارد آن سایت می شوید، با هر کلیک به سایت دیگری ارجاع داده می شوید، این موضوع یک نکته بسیار منفی است که دیر یا زود توسط گوگل تشخیص داده خواهد شد و از اعتبار آن کاسته می شود.
  • گروهی از سایت ها نیز اشباع از بک لینک های غیر مرتبط هستند، فراموش نکنید که گوگل ربات های هوشمند زیادی را در اختیار دارد که روز به روز نیز بر جزئیات آنان افزوده می شود و آنان قادر هستند که خیلی راحت این موضوع را تشخیص دهند، این سایت ها نیز انتخاب اشتباهی هستند.

اگر به زبان ساده بخواهیم بگوییم باید بدانید که شما باید معرف های خوبی برای خود انتخاب کنید، طبق مثالی که در بالا زدیم، این موضوع در جلب اعتماد موتورهای جستجوگر ارتباط مستقیم دارد.
مسئله مهمتر که شما باید توجه داشته باشید این است که بک لینک ها در جای درستی از متن قرار گرفته باشند، درست زمانی که مخاطب نیاز به مراجعه به منبعی دیگر داشت، این بک لینک ها سر راهش قرار بگیرند، پس بهتر است از سایت هایی استفاده کنید که موضوعشان حول محور موضوع سایت شما باشند و یا تراکم مخاطب هدفتان در آن سایت ها بیشتر از سایرین باشد. بک لینک ها همانطور که می توانند سبب ارتقاء سایت شما شوند، می توانند سبب افت شما نیز شوند، پس دقت کنید. شما از لحاظ زمانی و مادی هزینه می کنید پس بهتر است برای بهینه خرج کردن، از متخصصین این حوزه مشورت بگیرید تا شما را در پیمودن این راه یاری کنند و تجارب خود را نیز در اختیار شما بگذارند. تیم متخصص یک محتوا می توانند در زمینه تولید محتوا و رپورتاژ آگهی به شما مشاوره دهند. شما می توانید تولید رپورتاژ آگهی ارزان را برای سایت خود به تیم متخصص یک محتوا بسپارید.

 

نوشتن دیدگاه